anderlin Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei! Jeg liker å kopiere alle programmer/spill over på harddisken, for å slippe å drasse på CD'ene (har bærbar). Men et spill (et kjøpt eksemplar av Fellowship of the Ring) ville ikke. Det lot seg kopiere til hd, installeringen derfra gikk fint, men når jeg skal starte spillet, får jeg beskjed om at ingen disk er satt inn... Er det en løsning på dette? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hehe... og du trodde at du bare kunne kopiere? Har du noen gang hørt om kopisperrer? tror nok du har opplevd den dårlige siden av det... du kan ikke bare kopiere den rett over til hd siden deler av cden er "gjemt" for en cd stasjon. tror dermed du ikke kan kopiere den direkte over til hd. du må nok bruke en prog. som kopierer alt på cden over på en annen cd, kalles også en 1:1 copy. alternativet er å lage en fil alla iso bare at den inneholder alt på cden. rett meg hvis jeg tar feil da folkens :wink: Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Nei, det er vel en kopisperre som ødelegger.... Men det fungerer for alle de andre programmene jeg har. En ny CD er jeg jo ikke interessert i, men kan man installere/kjøre program fra en iso-fil på harddisken? Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 CloneCD (http://www.elby.ch/english/products/clone_cd/) + Daemon Tools (http://www.daemon-tools.com) er akkurat det du trenger. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 du kan eventuelt cracke spillet. altså gjøre slik at spillet ikke trenger det som ikke er på hd, men som regel mister du f.eks videoer gjennom hele spillet og de kan være greie å se, men vil man ofre det så er cracking et godt alternativ. Lenke til kommentar
Manzon Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bruk clonecd til å lage en iso fil på harddisken. Det følger det også med en virtual disk, som du kan bruke som en cd. Laster da inn iso filen direkte fra harddisk. Funker fint som bare det. Manzon Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ingen dårlig ide Manzon og timmstokke :wink: Lenke til kommentar
Treat Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ernie du snakker om rippe fjerne movies osv med crack funker alt helt fint Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ernie du snakker om rippe fjerne movies osv med crack funker alt helt fint i enkelte tilfeller når man skal cracke så må man vel gi slipp på filmene i spillet, må man ikke det? trodde iallfall det jeg... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 en no-cd crack vil nok gjøre susen, du finner dem på http://www.disney.com Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Bruk clonecd til å lage en iso fil på harddisken. Det følger det også med en virtual disk, som du kan bruke som en cd. Laster da inn iso filen direkte fra harddisk. Funker fint som bare det. Manzon Dette virker som en god ide. Jeg har laget en ISO-fil med CloneCD, men hva gjør jeg så? Hvordan stiller jeg inn den virtuelle disken? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Sorry den siste, det var jo ikke vanskelig i det hele tatt. Genialt program... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vil anbefale deg fantom cd framfor daemon....Synes det er mye bedre. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bruk clonecd til å lage en iso fil på harddisken. Det følger det også med en virtual disk, som du kan bruke som en cd. Laster da inn iso filen direkte fra harddisk. Funker fint som bare det. Nei, avhengig av kopibeskyttelsen, så gjør det ikke nødvendigvis det. i enkelte tilfeller når man skal cracke så må man vel gi slipp på filmene i spillet, må man ikke det? trodde iallfall det jeg... Nei. Definitivt ikke. Du tenker på en ripp. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 LarsC har visst rett, for med denne gikk det ikke å kjøre fra ISO. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du trenger en nocd-crack eller cracken fra warez-utgaven. Men dette har vi ikke lov til å snakke om. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 en no-cd crack vil nok gjøre susen, du finner dem påhttp://www.disney.com Hehe... Tviler du finner no der :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hmm. Kanskje det er autosensur på visse URIer også? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Du trenger en nocd-crack eller cracken fra warez-utgaven. Men dette har vi ikke lov til å snakke om. vi har lov til å snakke om det siden det er til cd'er som er kjøpt, men vi har ikke lov til å henvise til sider hvor man finner ulovlige ting noe som den linken gjorde... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg vil tro at TST vil være uenig i det utsagnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå