Aasgaard Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fanatec går rett i strupen på Logitechs G25 med Porsche 911 Turbo Wheel. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Forstår ikke at ette på noen måte kan konkurrere med G25, det virker som totalt forskjellige produkter. Hvor er alle knappene og de gode løsningene? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Supert med review av dette produktet! Forstår ikke at ette på noen måte kan konkurrere med G25, det virker som totalt forskjellige produkter. Hvor er alle knappene og de gode løsningene? Hva mener du? Det er da vel knapper på Fanatec-rattet også..? Slik jeg ser det er de i aller høyeste grad konkurrenter, da de er i omtrent samme prisklasse og gir omtrent den samme pakken. Skal man ha noe bedre må man se på Frex-rattet til ~ 10000 kroner. Kommer Porsche-rattet til å tas inn av norske nettbutikker, eller må man kjøpe direkte fra Fanatec? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For meg vil girspaken være en viktig del av kjøreopplevelsen, så jeg ville nok ikke kjøpt dette settet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan trygt si dette ikke kan måle seg med G25 på noe som helst måte. G25 designet er også langt bedre syns jeg. Oser billig utav dette her. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 fikk jævelig lattis av anmeldelsen xD elsket formuleringene. og rattet ser veldig pinglete ut og dårlig kvalitet på bildene i forhold til en G25. selv bruker jeg G25 og alltid 900 grader, clutch og h-giringa... Det som er gøy Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) tror jeg beholder mitt g25sett som står fastmontert i racingstolen min. ser ingen grunn til og skifte til dette settet. g25 er det beste mener jeg. drittfett i richard burns rally og gtr 2. Endret 3. oktober 2008 av rbr Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Forstår ikke at ette på noen måte kan konkurrere med G25, det virker som totalt forskjellige produkter. Hvor er alle knappene og de gode løsningene? sier det samme her. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan i all verden kan dere være så bombastiske uten engang å ha prøvd det..? rbr: hvilken racingstol har du? har bestilt et Rinoseat selv. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hallo folken? har dere sett rattet i aksjon? G25 er jo noe spinkelt og puslete i forhold spør du meg.. kvalitetsfølelsen er mye høyere på porche-rattet.. hadde det ikke vært for den girkassa da.. Ta en tur på youtube og kikk litt på videosammenligninger. Rattet er jo også en del større, og har en motor som er kraftigere og bedre enn begge G25 sine til sammen.. Er vel flere på forumet som har dette rattet? synes å huske at noen importerte før sommeren.. Lenke til kommentar
MacGyver95 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hvorfor lager de ikke et jævla ratt for xbox 360? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fordi Microsoft vil ha enerett til sine egne ratt. Dette er altså ikke selve girspakens feil, men festemekanismens. Dessverre er heller ikke girspaken spesielt god. Den gir riktignok mer motstand enn den vi finner på G25, men leverer en ganske grøtete opplevelse. Motstanden er rett og slett såpass ujevn at den føles litt upresis. Det er ikke kritisk, det fører sjelden til bomgiring, men opplevelsen er ikke like eksklusiv som vi skulle ønske. Hei, jeg har hørt at mye av motstanden i giret forsvinner etter litt bruk, hvor lenge hadde dere rattet? Shifting with the sequencial box is quite easy and works well, but shifting with the 6 gear addition is a bit harder. Turns out that the box is quite stiff at first, but seems to loosen up quite a bit after some use. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Husker neimen ikke hvor lenge jeg har hatt det. Noen måneder. Har først spilt med en "betaversjon", og nå med den ferdige versjonen noen uker. Girspaken glir nok litt lettere etterhvert, men jeg synes like fullt den vingler for mye. Kan ikke fatte og begripe hvorfor de valgte denne monteringsløsningen. Til dere som avfeier dette som et billigprodukt. Det er det definitivt ikke. Selve rattbasen oppfattes nok litt billigere enn G25 sin, men den sitter godt. Og ja, det er mer plast på dette produktet. Men, selve rattet er (som jeg forklarer i omtalen) ganske nydelig. Det er mye kraftigere enn G25, og force feedback-en er både jevnere og heftigere. Endret 3. oktober 2008 av Aasgaard Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan i all verden kan dere være så bombastiske uten engang å ha prøvd det..? rbr: hvilken racingstol har du? har bestilt et Rinoseat selv. Gleder meg som en unge! solberg edition. ganske bra. bruker denne mye i helgene hehe. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) hvorfor lager de ikke et jævla ratt for xbox 360? tja du har jo dette. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326571 Endret 3. oktober 2008 av rbr Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) hvorfor lager de ikke et jævla ratt for xbox 360? tja du har jo dette. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326571 Jeg tror han mente ett ratt i klasse med G25 og Fanatec. Vil bare si at anmeldelsen er flott den, den er litt mer grundig enn andre tilsvarende tester jeg har funnet. Endret 3. oktober 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hvorfor lager de ikke et jævla ratt for xbox 360? tja du har jo dette. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326571 Er 'opplest og vedtatt' at microsoftrattet er jalla. Men Fanatec holder på med xbox360 kompatibel version av 911 rattet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
MacGyver95 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvorfor lager de ikke et jævla ratt for xbox 360? tja du har jo dette. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326571 Er 'opplest og vedtatt' at microsoftrattet er jalla. Men Fanatec holder på med xbox360 kompatibel version av 911 rattet. Ha en fin dag. takk,Porsche 911 Turbo S wheel for Xbox 360 et klasse ratt for 360 de driver å fikser girspaken. Men hvor mye vil dette koste tror du? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan girspaken monteres på Playseatgirholderen på en god måte? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 *snip* et klasse ratt for 360 de driver å fikser girspaken. Men hvor mye vil dette koste tror du? PS3/PC utgaven koster €320 inkludert frakt fra Fanatec så man kan tenke seg en eventuell butikkpris i Norge på rundt 2500-3000? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg