Vegard_Haug Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Populære Puzzle Quest inntar endelig Playstation 3. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Bra, da får også PS3-eierne glede av dette spillet! Det er et av mine favoritt XBLA-spill, veldig underholdende og vanedannende Enjoy! EDIT: Hvis det er Trophies på dette spillet skal jeg jammen laste det ned på PSN også, for å spille gjennom på nytt. Håper det! Endret 3. oktober 2008 av This is David Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og ikke minst har det utrolig mye bra musikk. Har vært hektet lenge selv, er ganske morro når man virkelig får roen på det. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke dette vært ute en stund? Har sett bildet av det på US PSN, men har ikke kommet så langt til å få sjekket det ut eller kjøpt det. Men jeg har det på Nintendo DS og det er utrolig moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg