Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skryt av bank: BNP Paribas

panzerwolf

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette rette kategori å poste slikt i, men jeg føler iallefall banken BNP Paribas fortjener litt skryt på service'n deres.

Har brukt de siden i vinter på huslån og mellomfinansiering. Det ble noe krøll med innbetalinger, men en hyggelig kar der hjalp godt til og ga meg t.o.m direktenummeret hans slik at jeg kunne spørre ham direkte neste gang det var noe. Videre har jeg grunnet flytteprosesser og generell treghet hos undertegnede mista nettbankpapirene. Jeg ringte forrige uke for å få ny engangskode og den skulle de sende samme dag slik at den kom i posten dagen etterpå, noe den også gjorde.

Surrehodet meg hadde selvfølgelig rota bort kodekortet og litt flau ringte jeg de nå. Spurte om jeg kunne hente kortet hos de i stede for at de sender det og det var ikke noe problem. Hun jeg snakket med skulle legge det i kassa slik at jeg får hentet nå i dag.

Må si at servicenivået i denne banken er meget bra. Alltid hyggelige folk som svarer og de har en god tone. Og hvor raskt og effektivt de får ut nettbankkode og kodekort slår andre banker jeg har brukt med god margin; der har jeg gjerne måtte vente opp mot en uke...

Anbefales! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...