Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Som topic sier skal jeg kjøpe 360 idag, og da trenger jeg jo noen spill Tenkte jeg skulle kjøpe 3-4, og skal ha FIFA, hvilke spill burde jeg kjøpe? Tror jeg kommer til ågå for GTA på PC... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1013047 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Takk, mente jeg hadde sett en slik tråd, men fannt den ikke Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt Xbox 360 siden the beginning og for meg er det ingen tvil over hvilke spill du skal ha. Nr.1 Gears of War Nr.2 Colin McCrae Dirt Nr.3 Rainbow Six Vegas 1 og 2 Nr.4 Bioshock Dette er etter min mening di heftigste spillene du får til 360 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dette er en del spill, men det er spill jeg ikke kunne klart meg uten. Gears of War Call of Duty 4 Halo 3 Bioshock Skate Lost Odyssey Mass Effect Colin McRae: DiRT Grand Theft Auto IV Crackdown Battlefield: Bad Company Star Wars: The Force Unleashed Unreal Tournament 3 Lost Planet Saints Row Rainbow Six Vegas (1 og/eller 2) Soul Calibur IV Lenke til kommentar
Nazzat Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen. Last ned demoer fra Live og test ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjøpt xbox nå, kjøpte med FIFA og tenkte jeg skulle teste demoer og bestille spill på nettet, men jeg får ikke kobla til live, får failed på IP. Noen sm har noen tips? Lenke til kommentar
DancingBear Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville hvertfall skaffet meg: Guitar Hero, Oblivion(et must) og såklart halo 3 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 The orange box. Det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort! Du får 5 utrolig bra spill ( de beste ver IMO) for prisen av 2 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gears of War til 199,- på elkjøp. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg ville hvertfall skaffet meg: Guitar Hero, Oblivion(et must) og såklart halo 3 Samme her Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 The Orange Box til 149,- på Lefdal Vil også anbefale SKATE., RainbowSix Vegas 1 og 2 + MotoGP 2006/07 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vil anbefale deg 1. Battlefield: Bad Company 2. Star Wars: The force Unleashed 3. Rainbow 6 vegas 2 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er ganske sikker på at du får disse obligatoriske til en billig penge: Forza Motorsport 2 Colin Mcrae Dirt Bioshock Call of Duty 4 Mass Effect Dead Rising Assassins Creed The Orange Box Crackdown Saints Row Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Dette er en del spill, men det er spill jeg ikke kunne klart meg uten. Gears of War Call of Duty 4 Halo 3 Bioshock Skate Lost Odyssey Mass Effect Colin McRae: DiRT Grand Theft Auto IV Crackdown Battlefield: Bad Company Star Wars: The Force Unleashed Unreal Tournament 3 Lost Planet Saints Row Rainbow Six Vegas (1 og/eller 2) Soul Calibur IV Den komplette liste om enn legger til The Orange Box, Oblivion og Assassins Creed. Selv om det blir litt vel mye å kjøpe på den gang. Lykke til med spillkjøp! Endret 5. oktober 2008 av Narrie Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Saints Row 2 er et ''must'' nå! det er shiiitgøy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gears of War og Guitar Hero ville eg begynt med. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har hatt 360 i en uke nå. Forza 2 og Viva Pinata fulgte med. De har ikke fenget meg så mye. Kjøpte meg GH:Aerosmith (399,- på Gamestop, dyrere for kun gitaren... :/), drit artig, mye morro med det. Og på fredag kjøpte jeg Gears of War, mye morro med det også. Neste blir vel kanskje Orangebox, eller GTA4, eller CoD. Det er så mye å velge i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå