Gå til innhold

Dimensjoner på Toshiba NB100

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen uker nå vurdert å kjøpe en såkalt nettpc og har i den forbindelse ventet på informasjon om dimensjonene på Toshibas kommende NB100. Nå leser jeg på diverse webshopper at dimensjonen er 22.5 cm x 18.7 cm (???) x 3.3 cm. Virker ikke dette som en merkelig proposjon sammenlignet f.eks. med Asus EEE 901, Msi Wind og Acer One? Toshibas nettpc virker jo veldig dyp i forhold til bred. Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har i noen uker nå vurdert å kjøpe en såkalt nettpc og har i den forbindelse ventet på informasjon om dimensjonene på Toshibas kommende NB100. Nå leser jeg på diverse webshopper at dimensjonen er 22.5 cm x 18.7 cm (???) x 3.3 cm. Virker ikke dette som en merkelig proposjon sammenlignet f.eks. med Asus EEE 901, Msi Wind og Acer One? Toshibas nettpc virker jo veldig dyp i forhold til bred. Kan dette stemme?

Asus EEE PC 901 er på 22,5 x 17,6 x 3,9 cm. Dvs. at Toshiba NB100 er like bred, 1,1 cm dybere og 0,6 cm tynnere. Ikke noe merkelig ved det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg er av en annen oppfatning.

Toshiba NB100 er like bred som Asus EEE 901, men dypere enn Asus EEE 901, Acer Aspire One og MSI Wind. Forholdet mellom bredde og dybde virker derfor rart og må medføre at skjermen har en stor ramme over og under. Toshiba nærmer seg å være et kvadrat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...