Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bioware er som kjent en virkelig ener når det kommer til Spill. De er veldig gode på det de gjør, ikke så ulikt Blizzard. Spørsmålet er hvordan det går nå som EA eier dem, og de lager et MMO. Bra? Dårlig? Hvem vet... Jeg venter iallefall i spenning. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det neste Star Wars: Knights of the Old Republic blir annonsert innen kort tid. Les mer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Selv om jeg er en fan av KOTOR-serien og SW generelt er jeg veldig skeptisk til å se folk løpe rundt med lightsaber overalt. Og hvis det er et spill med månedsavgift må jeg nok melde pass... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Håper dette blir like bra som det orginale spillet, eller Mass Effect. Litt fåfengt kanskje, men håp er en god ting. Ellers kan jeg vel bare si at jeg har full tro på Bioware. Endret 3. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ble overlykkelig i det jeg leste overskriften, men gleden "dubbet" betraktelig av da jeg leste at det spekuleres i et MMO ... Hele magien med KOTOR 1&2 var historien, ihvertfall for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bioware er på nivå med Blizzard hva kvalitet angår synes jeg. Det som er direkte synd er at de er naturligvis eid av EA. Spillet kan bli råbra for all del, men med EA i ryggen sin blir det alltid enorm press for å bli kjappest mulig ferdig med alt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gleder meg, er det noen som kan lage nok et KOTOR i verdensklasse så er det nettopp BioWare! Nå har jo også Electronic Arts gitt de relativt fritt spillerom til nå, så la oss håpe de fortsetter med det Nå er jeg en liten fan av MMO-spill (så fremt til de er bra selvsagt) så dette ser jeg frem til, er bare en smule skeptisk til BioWare og MMO, det er jo en sjanger de aldri har rørt før og det er jo historie og typisk RPG-elementer de pleier å være sterkest på, vet ikke helt om MMO er tingen deres, men det vil nå tiden vise Sier hvert fall ALDRI nei til et nytt KOTOR-spill! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har LucasArts noe med dette å gjøre mon tro? Isåfall, vil det bety at Euphoria og DMM vil inkluderes? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Uff, skal jeg være nødt til å forholde meg til Darth Jonas og kvisekompisene hans for å få min daglige dose av the Force tror jeg nesten jeg står over. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er vell ikke lov å utvikle noe Star Wars spill uten at LucasArts er involvert? Om de ikke har solgt / gitt bort lisensen? (noe jeg tviler sterkt på) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det står feil i overskrifta, det skal vere "KOTOR-serien blir trekt ned i søla". Eg klarar ikkje å glede meg over at det skal komme ein ny MMO, berre fordi den får samme namn som eit par gode RPG-ar. I KOTOR-spela fekk eg vere hovudpersonen i eit spennande eventyr satt i Star Wars-universet. Det var gode greier. Eg ser ikkje for meg at ein MMO kan gi meg ei tilsvarande oppleving. For det første vil eg ikkje kunne vere hovudpersonen, eller eingong ein sentral karakter. For det andre vil der ikkje bli historiefortelling på samme måte, sidan det ikkje er heilt enkelt å lage ei historie utan sentrale karakterar. For det tredje...tenk deg ein Star Wars-film, der du i staden for ekte skodespelarar og statistar har ei horde med 12-åringar i Darth Vader-kostyme. Det blir ikkje heilt det samme. Kay Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Urk, MMO... Da hopper jeg galant over dette spillet, og venter på Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Blir for rart med tonnevis av jedier som springer til alle kanter... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror absolutt ikke det blir for rart med tonnevis av jedier som springer rundt. For de som er så skeptiske.... Hva skjedde egentlig før Kotor og Kotor II? Jo, Mandalorian Wars. Og i Mandalorian Wars var det jo hauger av Jedi'er som sloss.... Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hm.... hvis det blir månedsavgift på dette spillet hopper jeg fint over... Hvis ikke så må jeg nokk prøve,,, Det kommer sykt mange spill i slengen nå :S Elsket de gamle spillene, eneste jeg ønsker meg er "freestyle" lasersverd.. ikke så trykk 2,2,2,2,2 lite hp 3,3,3,3,3 det blir bare for kjedelig,,, Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fissa da.. Dette sugde hardt. MMO? Neeeeeeeeeeeeeeeeeei. Kotor = Legendarisk. Kotor2 = Veldig bra. Kotor3 som MMO = Jeg vurderer det ikke en gang. Dette var rett og slett en trist sak. At de skal ødelegge en slik spillserie er en skam. Hvis dette viser seg å stemme så får Bioware en stor ripe i lakken i mine øyne, for dette vitner om liten "respekt" for trofaste fans av de originale spillene. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mye forhåndsdømming i tråden her - la tvilen komme Bioware til gode, folkens! De er blant verdens beste studio når det gjelder spill. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mye forhåndsdømming i tråden her - la tvilen komme Bioware til gode, folkens! De er blant verdens beste studio når det gjelder spill. Nå klager vel jeg og andre nettopp fordi vi er veldig klar over hva Bioware er kapable til. Det er jo deres tidligere titler som gjør at vi leser denne tittelen. Poenget for min del er at de forandrer hele spillkonseptet. MMO er totalt uaktuellt for meg og mange andre og derfor gjør Bioware en effektiv slutt på mitt forhold til denne spillserien, noe jeg syntes er regelrett trist. Spillet kan gjerne bli verdens beste MMO men jeg kommer ikke til og spille det likevel. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nå klager vel jeg og andre nettopp fordi vi er veldig klar over hva Bioware er kapable til. Det er jo deres tidligere titler som gjør at vi leser denne tittelen. Poenget for min del er at de forandrer hele spillkonseptet. MMO er totalt uaktuellt for meg og mange andre og derfor gjør Bioware en effektiv slutt på mitt forhold til denne spillserien, noe jeg syntes er regelrett trist. Spillet kan gjerne bli verdens beste MMO men jeg kommer ikke til og spille det likevel. Du er med andre ord bombesikker på at det ikke kommer noe KOTOR3? Sitter du på innsideinformasjon fra LucasArts eller noe? Endret 3. oktober 2008 av Kharan Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dette har jeg ventet på leeeeenge, men om EA driter på draget og atter en gang ødelegger spillet med secuROM, gir jeg heller en lang og brun en i dette spillet. Desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg