Flakkmeister Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hadde en liten håndtrykkonkurranse med en kamerat her forrige helg i fylla Det kjipe for meg var at ringen jeg hadde på ringfingeren fungerte som rambokk mot den stakkars lillefingeren min, akkurat på det nederste leddet. Det gjorde helt "vanlig vondt" som når noen moser fingeren din men i ettertid har den vært nummen øverst på tuppen/siden! :S Har en følelse av at jeg har skadet en nerve eller noe, når jeg trykker der jeg ble klemt, stikker det i hele fingeren. Burde jeg sjekke det hos lege i dag? Har gått en uke. Må isåfall bli legevakta for legen har stenkt i dag, blæh. Noen fler som har opplevd det samme, fikser det seg selv!? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pic or it didnt happen! Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff, hørtes ikke godt ut . Gå til legen du Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Feil forum, post det i Helse.. Har hatt noe lignende før, og det gikk over etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå