Mascot68 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Artig at to av de som passerte denne testen ble plassert nederst på listen til av-comparatives.org, dessuten blir Avira plassert øverst i deres tester... Noen som vil utdype litt? Utdype kan jeg nok ikke, men ha en mening kan jeg vel kanskje. En ren "bestått/ubestått" kategorisering som VB100 bedriver synes jeg virker veldig snodig og urealistisk. Jeg har mye mer sansen for av-comparatives sin fremgangsmåte. Ingen anti-virus vil noen sinne detektere absolutt alle skadelige programmer som finnes. Av-comparatives virker mye mer i lodd med hva som generelt virker anerkjent som solide produkter hvis man titter rundt i sikkerhetsforum. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For de som ikke er eller orker registrere seg for å se listen Takker. Ser at Avast feilet testen for Vista, men bestod Xp.. lurer på hvorfor. Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_08.php Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Testa på Windows Server 2008 ser jeg, er resultatene direkte overførbare til Windows XP og/eller Windows Vista? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 De fleste som feilet denne testen feilet ved en false positive. Altså advare deg mot en fil som kanskje ikke var skadelig alikevel. Jeg ser det som et mye større problem om en faktisk slapp gjennom en av de virkelige truslene. Det kan heller være en indikasjon på at programmets evne til å finne ukjente trusler er god. Holder meg til Avira, som kanskje er det minst resurskrevende antivirusprogrammet en kan finne, I tillegg er det gratis! AVG har blitt for tungt... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvordan gikk det med "Avast Home Edition" som kommer fra avast.com; og hva er Avira Avast? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sjå biletet am3k posta i innlegg #19; Avast er laga av Alwil. Avira og Avast er namnet på to ulike virusprogram, «Avira Avast» er ingenting. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse_2008_08.php 6 CA (VET) scored under 85% (03/2007) - may get included in future De bør inkludere CA igjen, det skjer mye på halvannet år i denne bransjen. Endret 5. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå