Yamato47 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 På mange webshopper er sd-rammen som selges merka med at den ikke kan brukes på bx-kort. Hva kommer dette av? Hvilke sdram-brikker virker på eldre hovedkort, bx og andre? Lenke til kommentar
milamber Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det er sikkert ifølge tester som er gjort hvor de spesifike brikkene ikke passer eller vil fungere på hovedkort som har BX-chipsett. Kan være så enkelt. Jeg regner med at dette er tredjepartsbrikker som du har sett dette på for det har jeg selv sett. Du kan nok bruke brikker som er fra spesifike produsenter som Corsair, Crucial, Twinmos etc etc. De burde fungere på et hovedkort med BX-chipsettet. Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 prøvde å sette inne en Twinmos 256mb brikke på et BX hovedkort, korte fant ut at den bare var på 128mb. satt inn brikken på et kt133 hovedkort funket med engang. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 har aldri hatt problemer med min abit bh6 når det gjelder minne...utenom når eg har brukt 2 forskjellige minnebrikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå