C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Den siste der likte jeg. Veit ikke helt om søplekassa passa inn, men jeg tror jeg synes det er helt greit at den er der. Utrolig stilig med tunellen som bare forsvinner inn i mørket. Ganske skummelt. Endret 25. oktober 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg syns tvert imot at søppelkassen må være der - ellers hadde dette vært temmelig innholdsløst. Ellers må jeg få gitt svært forsinkede kudos for rundkjøringsbildet - bra sett og timet - tror ikke bilen lunne vært bedre plassert. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror jeg hadde likt å se et bilde uten søppelkassa. "Into the deep". Artig, og skummelt bilde. Gå vekk fra lyset i tunnelen... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tviler på at jeg hadde turt å gå der etter mørkets frembrudd. Men,... hjeelp det _er_ jo etter mørkets frembrudd. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for nye kommentarer fra samtlige. Hadde kamera i den ene hånda, peppersprayen klar i den andre, og gode løpesko på beina så jeg følte meg nokså trygg. Føler nok at søppeldunken bør være med ja. I alle fall med den valgte brennvidden. Litt av problemet er at det egentlig er altfor trangt med 105 mm her. Må nok vende tilbake i november med 50 mm og stativ for lavere ISO og større dybdeskarphet. Kan bli riktig så bra da tror jeg. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 26. oktober: 1/250s, f/16, ISO 200 Lenke til kommentar
magneska Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 28. oktober: (Utsikt fra balkongen) 1/2s, f/5.6, ISO 800 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du kan ikke klage på utsikten i alle fall. Slik utsikt har ikke jeg akkurat (nå har jeg ikke balkong heller forøvrig). Skikkelig "by night" panorama, men skulle gjerne ha sett den større. Da blir den riktignok for bred for forumet, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå