magneska Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Utfordring: Tja, vi får se hvordan det går... Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Nikon D700 + Nikon 105 mm f/2.5 AIS Endret 3. oktober 2008 av magneska Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) 1. oktober: "Man Against Beast..." 125s, f/4, ISO 1600 Endret 3. oktober 2008 av magneska Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Morsomt bilde med et uvanlig perspektiv. Fin gulfarge, men det øverste venstre hjørnet ble ganske kjedelig, og bildet er litt flatt. Kanskje du kunne beskjært bildet litt? Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Morsomt bilde med et uvanlig perspektiv. Fin gulfarge, men det øverste venstre hjørnet ble ganske kjedelig, og bildet er litt flatt. Kanskje du kunne beskjært bildet litt? Takk for tilbakemelding! Enig i at det ikke skjer så mye oppe i det venstre hjørnet. Har i utgangspunktet ikke tenkt til å beskjære bildene under oktoberfesten, men vi får se hvordan det går? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det her likte jeg godt, men jeg føler at bildet ikke kommer helt til sin rett i en så lav kvalitet. Detaljene på personen flyter helt sammen og virker forstyrrende. Jeg synes ikke croppen er så værst, men kanskje det hadde gjort seg med mer kontrast mellom løv og asfalt? Enten ved å mørkne asfalten eller å saturere løvet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bra sett, og fin diagonal. Personen blir kanskje litt liten, men det er vanskelig å få komponert dette særlig annerledes. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bra sett, og fin diagonal. Personen blir kanskje litt liten, men det er vanskelig å få komponert dette særlig annerledes.Ærlig talt altså, jeg synes det minste man kan forvente er at man stiller med stige, kranbil eller tau ut av vinduet for å få et helt perfekt utsnitt selv med fastoptikk! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bra sett, og fin diagonal. Personen blir kanskje litt liten, men det er vanskelig å få komponert dette særlig annerledes.Ærlig talt altså, jeg synes det minste man kan forvente er at man stiller med stige, kranbil eller tau ut av vinduet for å få et helt perfekt utsnitt selv med fastoptikk! Det heter jo utfordring, så da burde man minst ha kranbil tilgjengelig hele måneden ja. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Kvaliteten er litt laber ja. Laget opprinnelig en versjon i S/H, men ombestemte meg i siste øyeblikk. Skal jobbe litt mer med bildet ved anledning. Tok truckførerlappen i marinen, så jeg skal prøve å få lånt meg et egnet kjøretøy Uansett, takk for kommentarer fra samtlige! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 1. oktober:"Man Against Beast..." Riktig bra Oktober-høst-preg over det bildet ja... RandiA Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) 2. oktober: "Nr 13" 125s, f/2.8, ISO 6400 Endret 3. oktober 2008 av magneska Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 3. oktober: 500s, f/11, ISO 200 Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 3. Oktober: På tide å finne fram paraplyen eller? Ein nydelig dramatisk setting Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, veldig bra 3.Oktober...(mulig landstripen ørlite i smaleste laget, men et stilig bilde) RandiA Lenke til kommentar
magneska Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk til turnipkongen og RandiA! Er litt usikker på om det kan være for mørkt? Har for tiden bare tilgang til en bærbar, og skjermen er ikke akkurat verdens beste. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Synes forgrunnen var litt mørk. Ville økt clarity og kontrast i himmelen. Da tror jeg bildet blir tøft! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Synes forgrunnen var litt mørk. Ville økt clarity og kontrast i himmelen. Da tror jeg bildet blir tøft! Hm, hadde en mistanke om at det var litt mørkt ja! Får se mer på det senere. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 4. oktober: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 4. Oktober - Dette er et av de beste bildene jeg har sett på stund. Fin surrealisme her. Tom Lenke til kommentar
magneska Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Takk tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå