Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Error på nesten alt!

Anbefalte innlegg

Fikk datan igår, satt den opp, gikk fint inoen timer. Men det som var er at skjermkortet kjørte kjempe svakt. Som om det var kun i kjerne som virket. Så jeg installerte Vista på nytt, denne gangen klarte jeg ikke å installe noen drivere. Det var vist feil men c++? jeg vet ikke, alle filene ble korrupte osv. Det er virkelig irriterende. Sitter nå på den men klarer ikke å installere noe som helst. Satt i hele natt å prøvde å installe vista og xp, men uten hell.

Er irritert og skjønner ikke noe av problemene. Det kommer feil melding vis jeg skal installere msn, Warcraft 3, Crysis, Cs... ja alt, jeg måtte til og med pakke ut skjermkort driverne på en annen pc'e så legge den på minnepenn, får så å legge den på denne pc'en. Jeg er på lan, men det er ingen som skjønner noe som helst. Er det harddisken som er ødelagt eller er det noe annet? Alt er liksom bare korrupte eller noe sånt.

Har Vista 64, Asus maximus || formula, E8500, powercolor Hd 4870x2, 850w og 8gb med drr2 1000mhz ram. Har prøvd med flere Vista og xp versioner, men det ender opp på samme måte på alle sammen.

post-153897-1223015159_thumb.jpg

Bilder er fra da jeg prøvde å installere Msn, det er noe sånt som skjer med alle de andre også. Men jeg vet ikke hva det skyldes, jeg sitter jo på den nå og det virker helt fint. men klarer ikke å installere noe som helst.

Håper noen finner ut av hva som er galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså har fiksa det med errorene, måtte jo bare resete biosen. Men som jeg sa har jeg problemer med minne(ram), den skal orignalt kjøre på 1000mhz, men for å få vista til å boote må jeg sette den ned på 800mhz. Så måtte jeg sette timmingen på 4-4-4-14, vet ikke om noe som skal fikse det...

Edit: Ja, orginal Vista

Endret av ritualz123
Lenke til kommentar

Litt googling foreslår:

"just reboot and once XP loads go to Internet

Explorer>Tools>Internet Options>Content>Certificates>Look for any

expired and remove."

Vel - bytt ut XP med Vista - kan jo uansett være et forsøk... selv om jeg ikke skjønner hvordan det kan være aktuelt med et nyinstallert OS...

Forsøkt med kun 1 minnebrikke? Byttet om på de? Kan de ha fått seg en knekk etter overklokkingen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...