HaterDiskus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Når jeg logget meg inn i går kveld var plutselig alt så fantastisk smått. Aner ikke om jeg har trykket på noe, eller hva; men det gjelder kun forumet. Hvordan kan jeg blåse det opp? Har prøvd å slette alle informasjonskapsler og alt mulig, men ingenting skjer. Hjelp? Endret 22. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Dersom du bruker FireFox 3: Vis - Skalering - Tilbakestill. Alternativt hold inne CTRL mens du bruker scrollhjulet på musa. Endret 3. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Åh, takk skal du ha! Holdt på å bli gal av det her. Lurer på åssen jeg har fått til det her i utgangspunktet. Sitter jo med en laptop uten mus. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ctrl og +/- har også samme effekt. ctrl og 0 nullstiller det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Da tipper jeg at jeg har surra meg borti minusen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 [Automatisk svar] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg