jh_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 har bygd meg ny pc nå, bruker de gamle hd'ene, cd-rommene osv.. jeg har et usb-tastatur, og kjører 2 operativsystemer.. men tastaturet fungerer ikke før det kommer inn i windows.. så jeg får ikke valgt hvilket op den skal starte i.. det er ganske irriterende, for jeg pleide å bruke begge.. men nå får jeg bare brukt win2k noen som vet hva jeg kan gjøre? (untatt å kjøpe ps/2 tastatur) Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hi du. Enten så støtter ikke hovedkortet ditt USB i dos eller så må du gå inn i bios og sette USB i bios til "enable" se dok for ditt hovedkort. Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det mest sansynlige er at USB legacy support er deaktivert i BIOS'en din. Denne støtten gir PC'en din mulighet til å bruke bla.a. USB tastaturer. Mener også at tastaturet skal kunne brukes i DOS med dette aktivert. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Går det ikke ann å kjøpe et USB-PS/2 adapter da? Koster antagelig ikke mange penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå