Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tolke signalene til en jente

Gjest -gjesten-

Anbefalte innlegg

Gjest -gjesten-

Jeg har blitt forelsket i en jente. Vi har kjent hverandre i 5 år nå, men ikke hatt så mye kontakt det siste året. Det begynte med at hun sendte meg en mld nå i sommer etter som hun trengte hjelp med noe. Denne jenta sliter med mye personlige problemer og jeg har alltid brydd meg om henne så jeg ville selfølgelig hjelpe til. Etter denne meldingen begynte vi å snakke mer og mer sammen og hver gang ho trengte noen å preke med, sendte ho mld/ringte meg. Vi fikk mer og mer kontakt og hun fortalte meg alle mulige personlige ting, og sa at det hjalp å snakke med meg.Jeg kunne også snakke med henne om alt, og hun hjalp meg utrolig mye med problemene mine. (Vi sliter begge med depresjoner)

Etterhvert som tiden gikk begynte jeg å få følelser for henne og tenke på henne hele tiden. Fikk lykkerus hver gang hun snakket til meg på msn/ringte/sendte mld. Det var første gang jeg var glad på lenge. Vi er begge to ganske sjenerte, og jeg tørte ikke å prøve å ta steget videre i tilfelle hun ikke følte det samme. Hver gang hun var full ville hun møte meg men hun spurte aldri når hun var edru noe som kan være på grunn av at hun er litt sjenert, jeg vet ikke. Jeg fikk ikke møtt henne da siden jeg var i utlandet. Når jeg kom hjem spurte hun igjen om jeg ville komme på fest til henne, noe som førte til at vi rota og lå rundt hverandre og kosa den kvelden/nattan, begge i beruset tilstand. Ikke noe mer enn det.

De neste dagene ble det rart å snakke med hverandre og vi mistet mer og mer kontakten. Jeg mannet meg heller ikke til å spørre om det var en fyllegreie eller om ho mente noe med det. Jeg følte også det ble litt merkelig stemning når vi traff hverandre på skolen eller fritiden. Vi drakk sammen nesten hver uke på fest ettersom vi har en del felles venner, men det var akkurat som ingenting hadde skjedd, om dere skjønner. Hun skrev ikke mld lenger, og skrev nesten aldri til meg på msn. Nå sitter jeg her 1 månede etterpå og lurer på hva ho følte/føler. Jeg har utrolig lyst til å vite hva ho tenker men jeg klarer ikke å tvinge meg sjøl til å spørre, hvertfall ikke nå som det har gått 1 månede. Hvordan skal jeg tolke disse signalene? vi er begge 18 år.

Setter stor pris på svar. MvH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg vel kanskje at hun ikke er spesielt intr. Men det er helt umlig å si egentlig. For hun har tydeligvis vært det. Men jenter kan være vanskelige å forstå seg på, og hvis vi virkelig liker en gutt så sender vi enten meldinger hele tiden, eller vi venter og venter på at gutten skal ta initiativet. Har du sendt noe meldinger til henne i det siste? Og brukte hun å kontakte deg ofte? Kan hun ha forpliktelsesangst kanskje... Kanskje dere kom så nærme hverandre at hun fikk litt noia.. Kanskje hun sitter å tenker akkurat det samme som deg.. men tørr heller ikke spørre.. Jeg vet ihvertfall en ting, hvis jeg hadde oppført meg som henne, hadde jeg nok mistet interessen.. Men det er jo ikke godt å si... Hadde jeg vært deg nå hadde jeg kontaktet henne.. Spurt henne om litt forskjellig.. F.eks. si at du savner henne og se hva hun svarer.. hvis hun har negative svar så vet du jo resten selv..Uansett.. si NOE.. spør om dere kan møtes.. vis at du er litt intr.. Jenter liker uansett oppmerksomhet og hun vil garantert føle seg smigret.. Du taper vel ingenting på det?

Lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...