tsghost Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Heisann! Vurderer salg av min Gamer-PC, og er usikker på pris! Hvor mye bør jeg selge den for? Lurer også på hvor mye jeg kunne fått for PCn og tastatur og mus uten skjermen, og hvor mye for skjermen separat. På forhånd takk! Hovedkort: Asus P5E CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 Skjermkort: Sapphire Radeon HD 3870 X2 RAM: Crucial BallistiX Tracer PC2-8500 (2 sett = 4 x 1GB) Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB Strømforskyning: Corsair TX 750W Skjerm: Dell E207WFP Tastatur: Saitek Eclipse Mus: Logitech G5 Kabinett: Antec Nine Hundred CD/DVD-brenner: Sony DVD-Brenner Endret 3. oktober 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Et raskt utganspunkt kan være å se hva alle delene koster ny i prisguiden, og så halvere summen. Det er mange som ikke ønsker å kjøpe en datamaskin som kan være montert uten statisk vern - med gode grunner - og dermed kan det bli vrient å få noen supersum. Dette gjelder selvsagt mest interne komponenter, men er overførbart på eksterne i den grad det er snakk om tenkt slitasje. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 PCn lå på en "gummimatte" og jeg brukte antistatisk armlenke mens jeg bygde den, og har aldri hatt noen som helst problemer med den hittil. Verken mus, tastatur, skjerm eller noe annet er slitt. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Rundt en 5000-6000 kr tenker jeg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tja, om du selger den på Finn e.l, kan du sikkert få noe mer for den. Den har jo fortsatt forholdsvis greie specs. Og om du presenterer den komplett med skjerm, ser det også mye bedre ut. Opp til deg hva du synes er best selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå