Gå til innhold

Firmware 2.43 dukka opp

tc47

Anbefalte innlegg

Bare for å sjekke, så gikk jeg inn på system update og update via internet så sto det version 2.43 is available! Ble litt sjokkert. Er det gammelt eller helt nytt eller what? Vanligvis så er det at jeg må laste ned nyeste når jeg spiller online men er ikke sånn med den. Gidder ikke laste ned nå siden jeg fikk spille online greit, men si ifra hvis dere vet noe om det. Var nyheter for meg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er en oppdatering beregnet på Japan. Noen forbedringer på PS Storen og videoutleie.

Den gjør ingenting for oss her i Europa. Hvorfor den er tilgjengelig i hele verden vet jeg ikke. Kanskje fordi det finne mange japanske PS3er og folk med japansk konto rundt om i verden. Det er uansett bare i Japan den dukker opp automatisk.

Lenke til kommentar
Hvis du har nyeste firmware går du på der det står Folding@Home under nettverk. Når du starter den kommer det opp at du må oppdatere, da oppdaterer den til Life with Playstation.

Så starter du, så får du se hva det er ;)

Life With PlayStation har da ingenting med siste firmware å gjøre. Er jo kun en oppdatering av folding@home.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...