tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bare for å sjekke, så gikk jeg inn på system update og update via internet så sto det version 2.43 is available! Ble litt sjokkert. Er det gammelt eller helt nytt eller what? Vanligvis så er det at jeg må laste ned nyeste når jeg spiller online men er ikke sånn med den. Gidder ikke laste ned nå siden jeg fikk spille online greit, men si ifra hvis dere vet noe om det. Var nyheter for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den er en oppdatering beregnet på Japan. Noen forbedringer på PS Storen og videoutleie. Den gjør ingenting for oss her i Europa. Hvorfor den er tilgjengelig i hele verden vet jeg ikke. Kanskje fordi det finne mange japanske PS3er og folk med japansk konto rundt om i verden. Det er uansett bare i Japan den dukker opp automatisk. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det ikke denne oppdateringen som gir "Life with PS3" eller hva det heter ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Life with Playstation kom jo for flere uker siden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Life with Playstation kom jo for flere uker siden. Hva er egentlig Life with Playstation og hvordan får du det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis du har nyeste firmware går du på der det står Folding@Home under nettverk. Når du starter den kommer det opp at du må oppdatere, da oppdaterer den til Life with Playstation. Så starter du, så får du se hva det er Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Åja Life with Playstation. Glemte det helt! Takk Kris. skal oppdatere folding@home nå Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis du har nyeste firmware går du på der det står Folding@Home under nettverk. Når du starter den kommer det opp at du må oppdatere, da oppdaterer den til Life with Playstation. Så starter du, så får du se hva det er Life With PlayStation har da ingenting med siste firmware å gjøre. Er jo kun en oppdatering av folding@home. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det sa jeg heller ikke, han lurte på hvordan han fikk Life with Playstation, og da må han laste det ned først. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du sa: "Vis du har nyeste firmware så går du på folding@home og laster det ned". Man trenger ikke å ha siste firmware for å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå