Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mikrofonen prob / Lydkontrollsenter?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger svar på to ting =)

1: Formaterte pcen. Har et gammelt audigy lydkort og et razer barracuda headsett (5.1 surround). Innstalerte lydkortdrivere og alt var fryd og gammen helt til jeg skulle bruke ventrilo. Startet med at folk hørte bare et ekko av seg selv når jeg snakket og mikrofonen var lav, så klarte jeg på en eller annen forundelig måte å få opp volumet slik at folk hørte meg selv om de fortsatt hørte ekko av seg selv. Nå hører jeg bare en lav skurring (når jeg prøver å snakke på ventrilo).

2: Husker før formatering at jeg hadde et eller annet lydkontrollsenter nede på taskbaren. Tror det var sort med noe blått på (årets beskrivelse at et program). Uansett, lett rundt i hele kveld uten å finne et kontrollsenter for lyd, og jeg lurer på hvor vanskelig det skal være. Kan ha vært realtek men kan også ha vært Creative. Jeg er helt blank.

Så spørsmål 1: Noen som vet om noe jeg kan gjøre på ventrilo for å fikse problemene mine?

Bilde av innstilligene mine

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117499-1222996171_thumb.jpg

2: Et bra lydkontrollsenter. Det jeg hadde før tror jeg hadde et sort ikon med noe blått i når den kjørt på taskbaren (realtek)

Endret av drz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...