Shimakaze Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som vet hvordan man kan få preorder bonusene i Norge? Må man importere fra play.com for å få Nariko figuren? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det står jo "Little Big Planet (with Play.com Exclusive Nariko Character)" Så tror nok det bare er Play.com som har den. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal forhåndsbestille på GAME, så hvis man får noe sier jeg i fra Lenke til kommentar
Shimakaze Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal forhåndsbestille på GAME, så hvis man får noe sier jeg i fra Men innen du får den blir det jo for sent å forhåndsbestille Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Play.com sin character er jo kun download...? Iallefall det som står på sidene dems. Noen som har sett hvor mye LBP det er på forumforsiden? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis man drar på Narvesen og kjøper Official Playstation Magazine UK, så kan man få Kratos å laste ned. Vet ikkje om den utgaven har kommet til Norge enda. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg skal forhåndsbestille på GAME, så hvis man får noe sier jeg i fra Men innen du får den blir det jo for sent å forhåndsbestille Hva mente du? Jeg forhåndsbestiller i butikken Lenke til kommentar
Shimakaze Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal forhåndsbestille på GAME, så hvis man får noe sier jeg i fra Men innen du får den blir det jo for sent å forhåndsbestille Hva mente du? Jeg forhåndsbestiller i butikken Når spillet har kommet ut så kan man jo ikke forhåndsbestille lenger. Er derfor det er en preorder bonus. For å sikre at så mange folk som mulig kjøper spillet på dag en. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Finnes det noen norske sider som har noe gøy med? Det var vel gamezone eller noe som hadde ei tskjorte du ikke kunne velge størrelse på en gang... Ingen ting annet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sony has explained to Eurogamer that there has been a slight production hiccup with the Sackboy toys, meaning they won't be shipped in time to be sent with pre-ordered copies of LittleBigPlanet. Men når kommer utgaven av official playtstion 3 magacine uk ut hos narvesen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå