PgUp Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd for gode, billige pc spill! De fleste vet at pc-spill som regel er billigere enn konsollspill, og det finnes mange gode klassikere til superpris. Eksempel er Max Payne 2 for kun 99kr. Link til kjøp må være med. Endret 3. oktober 2008 av Cuz Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Psychonauts, kr 149,- og verdt hver krone. http://cdon.no/search?q=psychonauts Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Litt meningsløs tråd. Omtrent alle gode gamle klassikere er på 99,- i de fleste butikkene, og Steam selger ekstremt mange gode spill på latterlig lave priser. Men hvis dere vil ha en liste på 5km, så vær så god... Lenke til kommentar
Book Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sier meg enig med Khogn. Bruk steam så har dere konstant salg på spill. Med lav dollar koster ikke spill mer enn 200 spenn uansett. Gamle spill går ofte for 5 dollar, som er under 30 spenn. Ja takk 30 spenn, nei takk 150 på "tilbud". Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Må si meg litt uenig der siden det oftere er gøyere å eie spillet fysisk Dessuten er det mange klassikere det er vanskelig å få tak i. Btw. mass effect til 100kr. Endret 3. oktober 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Book Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Må si meg litt uenig der siden det oftere er gøyere å eie spillet fysisk Dessuten er det mange klassikere det er vanskelig å få tak i. Btw. mass effect til 100kr. Meh. Poenget med fysisk materiale er ikke stort. Optisk media varer ikke - i motsetning til hva mange tror - evig. Jeg har flere gamle spill på cd som ikke går ann å installere. Er ikke noe særlig med småriper heller. Uansett hva man ønsker så er digitalt ikke-fysisk media framtiden. Til kommentaren din om klassikere. Det er faktisk lettere i dag å finne klassikere digitalt enn optisk. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://cdon.no/spill/time_shift-518122 TimeShift Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Må si meg litt uenig der siden det oftere er gøyere å eie spillet fysisk Dessuten er det mange klassikere det er vanskelig å få tak i. Btw. mass effect til 100kr. Meh. Poenget med fysisk materiale er ikke stort. Optisk media varer ikke - i motsetning til hva mange tror - evig. Jeg har flere gamle spill på cd som ikke går ann å installere. Er ikke noe særlig med småriper heller. Uansett hva man ønsker så er digitalt ikke-fysisk media framtiden. Til kommentaren din om klassikere. Det er faktisk lettere i dag å finne klassikere digitalt enn optisk. Hm.. Mulig du har rett der, men er allikevel gøyere å samle på spillet fysisk. Varen på en vanlig cd/dvd skal vel vare ganske lenge med pent bruk? Hvor kan jeg isåfall kjøpe klassikerene nedlastbart til en grei pris? Utvalget på steam er ikke akkurat veldig godt. Endret 3. oktober 2008 av Cuz Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ser selvsagt fordelene med å laste ned digitalt, men selv foretrekker jeg å ha spill, musikk, bøker og filmer i fysisk form og ha dem samlet. Mange gamle spill har for eksempel et meget bra cover som gjør seg fin i en spillhylle. Liker ikke de nye dvd-coverene, men selv der har vi noen interessante cover. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Civilization IV: Colonization! For 30 daler på Steam er dette et røverkjøp. Et spill man kan svi av MANGE kvelder på Lenke til kommentar
reybr Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 World of Goo blir sluppet neste mandag til den latterlige lave prisen på $20 Kan kjøpes direkte fra utvikler, 2dboy.com. Er du rask og forhåndsbestiller så får du mest sannsynlig spillet førstkommende mandag Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dersom man har ingenting mot veldig gamle spill anbefaler jeg http://www.gog.com Lenke til kommentar
jectton Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 akkurat hva jeg så etter Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Company Of Heroes er eit veldig bra spel som du får til 59 kr på platekompaniet. http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=1630COH Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå kan en laste ned Area 51 helt gratis. Faktisk et ganske bra FPS-spill. http://www.gamershell.com/news_61608.html Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 No One Lives Forever , Den lengste reisen (ikke Drømmefall) Postal Online ( Gratis på www.gopostal.com ) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bruk både steam og gamersgate. Noen ganger har de tilbud som overgår hverandre. Akkurat nå: Civ 4 Colonization, 29 dollar hos steam, 15 dollar hos gamersgate. (Kun tilfeldig at gg har bedre tilbud, kan like gjerne være omvendt). Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) The Suffering Area 51 Free Full Spectrum Warrior Er alle å finne gratis på gamershell.com =) Edit: feil nettside Endret 7. oktober 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 The Suffering Area 51 Free Full Spectrum Warrior Er alle å finne gratis på gametrailers.com =) Link til download for full spectrum wairrior please. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 gog.com Good all Games, alle spillene er rekodet så de kan spilles på nye operativ systemer som x64 Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå