Gå til innhold

Gode billige pc-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med Khogn. Bruk steam så har dere konstant salg på spill. Med lav dollar koster ikke spill mer enn 200 spenn uansett. Gamle spill går ofte for 5 dollar, som er under 30 spenn.

Ja takk 30 spenn, nei takk 150 på "tilbud".

Lenke til kommentar
Må si meg litt uenig der siden det oftere er gøyere å eie spillet fysisk ;)

Dessuten er det mange klassikere det er vanskelig å få tak i.

Btw. mass effect til 100kr.

Meh. Poenget med fysisk materiale er ikke stort. Optisk media varer ikke - i motsetning til hva mange tror - evig. Jeg har flere gamle spill på cd som ikke går ann å installere. Er ikke noe særlig med småriper heller. Uansett hva man ønsker så er digitalt ikke-fysisk media framtiden.

Til kommentaren din om klassikere. Det er faktisk lettere i dag å finne klassikere digitalt enn optisk.

Lenke til kommentar
Må si meg litt uenig der siden det oftere er gøyere å eie spillet fysisk ;)

Dessuten er det mange klassikere det er vanskelig å få tak i.

Btw. mass effect til 100kr.

Meh. Poenget med fysisk materiale er ikke stort. Optisk media varer ikke - i motsetning til hva mange tror - evig. Jeg har flere gamle spill på cd som ikke går ann å installere. Er ikke noe særlig med småriper heller. Uansett hva man ønsker så er digitalt ikke-fysisk media framtiden.

Til kommentaren din om klassikere. Det er faktisk lettere i dag å finne klassikere digitalt enn optisk.

Hm.. Mulig du har rett der, men er allikevel gøyere å samle på spillet fysisk. Varen på en vanlig cd/dvd skal vel vare ganske lenge med pent bruk?

Hvor kan jeg isåfall kjøpe klassikerene nedlastbart til en grei pris? Utvalget på steam er ikke akkurat veldig godt.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Jeg ser selvsagt fordelene med å laste ned digitalt, men selv foretrekker jeg å ha spill, musikk, bøker og filmer i fysisk form og ha dem samlet. Mange gamle spill har for eksempel et meget bra cover som gjør seg fin i en spillhylle. Liker ikke de nye dvd-coverene, men selv der har vi noen interessante cover. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...