Malvado Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, og det fungerte. Takker for all hjelp, tror jeg holder meg til den gamle driveren til den ytterste nød nå. Hengte driveren seg ved innstalasjon sånn ca 50% midt i og så fullførte den kjapt og sa at systemet ikke har blitt endret ? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Var sånn ja. Det var med moddede driverene fra Laptopvideo2go som forårsaket problemet. Vel ikke selve driveren, men pc'n cræshet under den siste oppdateringen. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Var sånn ja. Det var med moddede driverene fra Laptopvideo2go som forårsaket problemet. Vel ikke selve driveren, men pc'n cræshet under den siste oppdateringen. Akkurat ja. Har vært borti problemer selv med moddede drivere på min laptop med Geforce 7600. Ble en del prøving og feiling før jeg fikk det til. Hvis du ikke opplever problemer med orginaldriveren,så råder jeg deg til å holde deg til den selv om den er gammel. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vaenas : Kan du sjekke om innstalasjonsmappa (altså hvor du unzippet driveren ved innstalasjon) inneholdt PhysX_8.09.04_SystemSoftware.exe eller annen variant da det var nettop dette som kan forårsake at systemet ikke blir endret. I korte trekk så starter nvidia av en eller annnen grunn innstalasjonen av physx programmet før skjermkortdriveren har fått svar fra skjermkortet og dermed henger denne innstalasjonen seg. Er en del som har hatt samme problemet med bærbare og moddet driver (siste) fra nvidia. Det bør la seg gjøre for deg å få innstallert driveren dog. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Sjekket dette, men det lå ingen Physx der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå