Skrote Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei! Lurer på om noen av dere vet om dette er noe å satse på. Tenkte jeg skulle montere xenon på mine lykter som som går på halogen (h1) Noen som har erfaring eller vet om dette kitet er noe å satse på Xenonkit 12000k h1 edit: Og hva er forskjellen på dennebi-xenon og den forrige? Takker for svar!! Endret 2. oktober 2008 av Skrote Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den aktuelle lysfargen er vel i overkant lilla. Jeg vet ikke hvor seriøs en selger som reklamerer for at pærene han selger er "ISO-9001:2000-sertifisert"? Et produkt er ikke iso-sertifisert. Det er det kanskje firmaet som lager pæren som er. (ISO standaren er for å fastsette internasjonale krav til et ledelsessystem for kvalitetsstyring.) Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) hvis du velger 12000K xenon vil du få en elendig oppfattet lysstyrke. Dette er bare for utseendets skyld (fargen blir lilla). Bi-xenon er tilsvarende H4-pærer, altså nær- og fjernlys i samme pære. Ta heller 4300k Endret 4. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå