Chillas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så traileren til the Spirit i dag og gleder meg masse (Traileren ligger her) Hva tenker dere? Pene og flinke skuespillerinner, og Samuel L. Jackson. Han som skal spille the Spirit har jeg ikke hørt om. Noen som kjenner til ham? Han må vel være flink for å ha fått være med i den gjengen der ;D Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Leste noen The Spirit-tegneserier naar jeg var liten. Likte stilen i dem, men syns ikke dette lignet noe særlig. Kan jo hende det blir bra. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mhh, vet ikke jeg synes traileren begynte ganske bra men ble litt dårligere utover. Likte Sin city stilen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er en spennende stil de har gått for, men etter Sin city synes jeg de burde ha enerett på den type film en god stund fremover. Det blir feil å ta ett av Sin Citys mest appelerende momenter å lage en ny film basert på en annen tegneserie. Spesielt nå som Sin City 2 er på vei. Ja, jeg skjønner godt at det er gjort, og ja, jeg gleder meg til filmen, men nei, det her var en dårlig ide. Med midre spirit er en del av Sin City-universet? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vil bare informere at det finnes en tråd allerede. Ikke at den ble en stor suksees men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå