Kim64 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hva syns dere om dette? selv er jeg ganske fornøyd med dette bildet =) Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Bilen er helt rå den.. men kunne ønsket meg en annen bakgrunn,, eller bildet av bilen i fart, hvor bilen fremstår som det den er.. et fartsmonster.. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 åssen bakgrunn ønsker du? bilen der er ikke no fartsmonster, da det sitter en rb20det i den.. sorry.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 okei he he utseende kan bedra.. tenkte meg mer som dette.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan får en til slike bilder, der alt annet er i bevegelse, mens fokusen er klar? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 "Bil-til-bil"-fotografering. Fotografen sitter i en annen bil og tar bildene. Lukkertiden avapasses etter farten, men burde holdes under 1/80s. Lenke til kommentar
odn Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Bilen og fokusen på bildeet var bra, men som sagt tiligere burde det vårt mer uklart bakrund. En annen måtte og få slike bilder som okasin viste er også og stå stille of følge bilen mens du tar bilde, ekke sikkert det funker likke bra men har fått noen fine bilder jeg ivertfall:D Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 nå har det seg sånn at dette er ett stillbilde da... kan jo ikke sammenligne det med fartsbilder... =P nå er det flere som har nevnt annen bakgrunn, hva er det dere tenker som bakgrunn da? kom med no konstruktivt, ikke bare legg igjen innglegg for å si no... Mvh Kim-s =) Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Snu hjulene andre veien. Dekkmønster er fryktelig lite interessant. Felger, derimot, er snacks. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Snu hjulene andre veien. Dekkmønster er fryktelig lite interessant. Felger, derimot, er snacks. enig i den, det satt litt snasne felger på den også.. hvite nismo felger med blank kant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå