Gå til innhold

Kontantkort med MINST mulig ringtid/sum på kortet.

Anbefalte innlegg

Det jeg trenger er et kontantkort som det er mulig å få minst mulig "innskudd" på, f. eks. en krone. Det skal ALDRI ringes ut i fra telefonen, den skal kun motta samtaler thats it, innkommende samtaler skal faktisk heller ikke besvares. Helst ikke noe som ligner på etableringsgebyr eller lingnede heller, som sagt skal koste minst mulig.

Jeg vet dette høres fryktelig rart ut, men som Egon Olsen alltid sa, "jeg har en plan", og nei jeg har ingen planer om å detonere en bombe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har jeg egentlig hjulpet med her :blink:

Uskyldig moro :)

Telefonen skal gjemmes et sted på et kontor, den skal ha en høyfrekvent ringelyd, som er milt sagt irriterrende for å si det pent. Så skal den ringes sånn med gjevne mellomrom i en fryktelig lang tid fremover...

Husk at selv kontantkort krever registrering idag

Er klar over det, er heller ikke noe veldig stort problem. For å si det sånn, hvis de andre som bruker kontoret skulle finne telefonene, så gidder de anntagelig å sjekke hvilken nummer som har ringt den en gang, jeg kommer til å få skylden ganske fort :)

Lenke til kommentar

Er jo en mulighet, men da må jeg drive å slå det av og på hver gang jeg skal ringe og det tror jeg ikke at jeg gidder.

Har ikke sett alt for mye på The Office, men jeg er ganske kreativ når det kommer til den slags ting :)

Lenke til kommentar
Er jo en mulighet, men da må jeg drive å slå det av og på hver gang jeg skal ringe og det tror jeg ikke at jeg gidder.

Ikke at jeg tror det har så mye og si for spøken om nummeret syntes eller ikke, men..

Lagrer du nummeret med #31#+Nummer så blir det automatisk skult vær gang du ringer nummeret.

(så lenge du ikke taster nummeret manuelt) ;)

edit: skult med T ikke D

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Ikke at jeg tror det har så mye og si for spøken om nummeret syntes eller ikke, men..

Egentlig ikke, som sagt jeg kommer nok til å være på toppen av lista over mistenkte ganske fort uansett nummer eller ikke :)

Men jeg har jo lært noe nytt i dag :)

Lenke til kommentar

Du har ikke vurdert denne i stedet?:

The ThinkGeek Annoy-a-tron

annoyatron.jpg

The ThinkGeek Annoy-a-tron would be useless against an army of Snowbots, but it's very effective at disturbing that guy in the sales department or your "friend" down the hall. With its thin design and embedded magnet for easy hiding, the Annoy-a-tron can be placed in a variety of locations. Select one of the three sound choices (2 kHz, 12 kHz, or alternating) and push the switch to the on position. Place it in a proper hiding spot and let the "fun" begin.

The Annoy-a-tron generates a short (but very annoying, hence the name) beep every few minutes. Your unsuspecting target will have a hard time 'timing' the location of the sound because the beeps will vary in intervals ranging from 2 to 8 minutes. The 2kHz sound is generically annoying enough, but if you really really want to aggravate somebody, select the 12 kHz sound. Trust us. The higher frequency and slight 'electronic noise' built into that soundbyte will make a full-grown Admin wonder where his packets are.

Meget effektiv :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...