Manx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det jeg trenger er et kontantkort som det er mulig å få minst mulig "innskudd" på, f. eks. en krone. Det skal ALDRI ringes ut i fra telefonen, den skal kun motta samtaler thats it, innkommende samtaler skal faktisk heller ikke besvares. Helst ikke noe som ligner på etableringsgebyr eller lingnede heller, som sagt skal koste minst mulig. Jeg vet dette høres fryktelig rart ut, men som Egon Olsen alltid sa, "jeg har en plan", og nei jeg har ingen planer om å detonere en bombe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bestiller du nytt SIM kort fra Telenor med Kort&Kontant får du kun 50,-kr i "innskudd", dette er det minste/billigste jeg fant, men finnes mulig enda billigere alternativer hvis du sjekker med andre operatører. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ser det koster 99 kroner for en start pakke Jeg skal vel overleve det for å ha det litt moro i et års tid eller så lenge det varer Da takker jeg for hjelpen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ja, og da følger det med 50,-kr i ringetid. PS: Ikke bruk mobilen og og fjern detonere noen bomber Endret 3. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Det finner du ut av i løpet av et par månder Jeg skal ha det "moro" med en del kolleger i den nærmeste framtiden for å si det sånn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva har jeg egentlig hjulpet med her Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Husk at selv kontantkort krever registrering idag Ikke noe mer Donald Duck og slik.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva har jeg egentlig hjulpet med her Uskyldig moro Telefonen skal gjemmes et sted på et kontor, den skal ha en høyfrekvent ringelyd, som er milt sagt irriterrende for å si det pent. Så skal den ringes sånn med gjevne mellomrom i en fryktelig lang tid fremover... Husk at selv kontantkort krever registrering idag Er klar over det, er heller ikke noe veldig stort problem. For å si det sånn, hvis de andre som bruker kontoret skulle finne telefonene, så gidder de anntagelig å sjekke hvilken nummer som har ringt den en gang, jeg kommer til å få skylden ganske fort Lenke til kommentar
r88 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du ringer den bare fra skjult nummer da. Var egentlig en ganske god ide. Sett på The OFfice eller? ;-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er jo en mulighet, men da må jeg drive å slå det av og på hver gang jeg skal ringe og det tror jeg ikke at jeg gidder. Har ikke sett alt for mye på The Office, men jeg er ganske kreativ når det kommer til den slags ting Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Er jo en mulighet, men da må jeg drive å slå det av og på hver gang jeg skal ringe og det tror jeg ikke at jeg gidder. Ikke at jeg tror det har så mye og si for spøken om nummeret syntes eller ikke, men.. Lagrer du nummeret med #31#+Nummer så blir det automatisk skult vær gang du ringer nummeret. (så lenge du ikke taster nummeret manuelt) edit: skult med T ikke D Endret 4. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ikke at jeg tror det har så mye og si for spøken om nummeret syntes eller ikke, men.. Egentlig ikke, som sagt jeg kommer nok til å være på toppen av lista over mistenkte ganske fort uansett nummer eller ikke Men jeg har jo lært noe nytt i dag Lenke til kommentar
deer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du har ikke vurdert denne i stedet?: The ThinkGeek Annoy-a-tron The ThinkGeek Annoy-a-tron would be useless against an army of Snowbots, but it's very effective at disturbing that guy in the sales department or your "friend" down the hall. With its thin design and embedded magnet for easy hiding, the Annoy-a-tron can be placed in a variety of locations. Select one of the three sound choices (2 kHz, 12 kHz, or alternating) and push the switch to the on position. Place it in a proper hiding spot and let the "fun" begin. The Annoy-a-tron generates a short (but very annoying, hence the name) beep every few minutes. Your unsuspecting target will have a hard time 'timing' the location of the sound because the beeps will vary in intervals ranging from 2 to 8 minutes. The 2kHz sound is generically annoying enough, but if you really really want to aggravate somebody, select the 12 kHz sound. Trust us. The higher frequency and slight 'electronic noise' built into that soundbyte will make a full-grown Admin wonder where his packets are. Meget effektiv :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Den så ikke dum ut, men intervalene for pipingen er alt for små dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå