Melisma Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Si det den dagen bestevennen din begynner å flørte med kjæresten din eller den du er forelsket i. Da blir det nok baluba ja.. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå tenker jeg på før noe forhold er "set in stone". Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 La oss si at du er forelska/betatt av Mari, så inviterer du Ole (kompisen din) for å hilse på Mari. Ole synes Mari er fin og bestemmer seg for å flørte med henne, sende henne sms, snakke på msn.. blir du en glad gutt da tror du? Er ikke Ole en idiot som ikke repsekterer at du traff henne først? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tja, selvfølgelig ville jeg blitt irritert, men jeg har ikke noe mer rett på henne enn Ole. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Der sånn gjelder "først til mølla" synes jeg, man skal ikke ødelegge en venns glede slik, da er man egoistisk. "Finders keepers" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå