Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn interessert i samme jente, konflikter..


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Er en venn av meg som er interessert i samme jente som meg. Skal be henne på fest på lørdagen. Kompisen min vet at jeg er interessert i henne og at jeg har bedt henne på denne festen hjemme hos meg.

 

Er det frekt/feil av meg å si at han burde holde seg unna siden jeg liker henne? Han ble først interessert i henne da vi møtte henne her om dagen når han var med meg for å se henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke han skal trenge å holde seg unna, men det vil være respektløst av han å prøve seg på henne, om det var det faktum at du er interessert i henne, som gjorde at han traff henne og selv fikk øynene opp for henne.

 

Synes han kan respektere at du "fant henne først."

Men alltid kinkig med sånne situasjoner.

Lenke til kommentar

Ja, jeg mener ikke at han skal holde seg unna henne akkurat, men jeg mener at han ikke burde prøve seg på henne. Hvis hun starter å flørte med han godtar jeg det liksom, men jeg tror nok jeg kommer til å bli irritert og sur på han om han starter flørten når han vet at jeg inviterer henne av den grunn at jeg er int. i henne.

 

Eller mangler jeg noen sosiale antenner når jeg sier dette? :hmm:

Lenke til kommentar

Klart, om han var med deg for å se henne, og såå ble interessert. Da mener jeg i alle fall at du er først i "køen".

 

Vanskelig å si, om det ikke funker mellom deg og henne er det jo klart at han må få prøve seg også.

 

Kjærlighetens veier er uransakelige, om det er "meningen" at de skal bli sammen, så ender det nok sånn.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke den troen at det er meningen at noen skal bli sammen. Folk blir sammen av tifeldige årsaker i tillegg til andre ting såklart. Men en jente er ikke ment til å bli sammen med èn bestemt gutt...

 

Hvis det ikke funker mellom oss så er det såklart fritt frem for han. Det jeg mener er at han bør holde seg unna denne helga. Jeg ble bare litt usikker på om det er dårlig gjort/frekt av meg å si det til han.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke den troen at det er meningen at noen skal bli sammen. Folk blir sammen av tifeldige årsaker i tillegg til andre ting såklart. Men en jente er ikke ment til å bli sammen med èn bestemt gutt...

 

Hvis det ikke funker mellom oss så er det såklart fritt frem for han. Det jeg mener er at han bør holde seg unna denne helga. Jeg ble bare litt usikker på om det er dårlig gjort/frekt av meg å si det til han.

Jeg er enig med deg. Over hele linja.

 

Jeg synes han bør holde seg unna denne helgen. Om han er vennen din, tipper jeg nok at han vil forstå.

 

Om han blir sur, prøv deg med "hva ville du gjort i min situasjon?" osvosv

Lenke til kommentar

Vært i en liknende situasjon der jeg "tok" en kamerat sitt "target" alle 3 var regelrett rimelig fulle så vi la ikke noe vekt på det i ettertid og ingen av oss var helle into dama etterpå.

 

Jeg vet slike hendelser kan være ganske irriterende, dog får dere prøve være litt voksene.

 

Det finnes forøvrig flere jenter der ute. Om du vet din venn ikke klarer å fiske henne inn kan du la han få sin sjanse ;)

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Var borti noe av det samme jeg også. Men det var på barneskolen hvor vi "spurte" hverandre om man skulle være kjærester. Kompisen min og jeg hadde spurt samme dame, men vi var gode venner for det :)

 

Uansett er det litt kjipt av kompisen din om han prøver seg på dama han traff gjennom deg. På den annen side vil han kanskje gjøre hva som helst hvis han virkelig er interessert i henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...