Scrubs Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Trenger hjelp til hvilke kabler jeg trenger osv. Jeg kjøper snart: LCD TV med 4x hdmi (LE40A656) Blueray spiller HDMI Xbox 360 Elite med HDMI YAMAHA RX-V663 forsterker 2 HDMI inn og 1 ut Pc skal også koples til, den har DVI skjermkort Det jeg lurer på er hvordan jeg skal kople dette for å få surround og lyd ut fra forsterkern uansett hva jeg spiller eller ser film med. Jeg har ikke mye på greie på dette. Gjør ikke så altfor mye om jeg må bytte en kabel eller 2 avogtil hvis det er for lite innganger osv. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har et lignende oppsett (men med en denonforsterker, vanlig xbox og dvdspiller og TV med bare 1 hdmi-kontakt) Jeg bruker hdmi fra dvd til forsterker Komponent fra xbox til forsterker hdmi fra forsterker til tv vanlig phono fra tv til forsterker. Når jeg skifter lydkilde på forsterkeren skiftes også bildesignal sendt ut fra forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå