patrickk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har en BMW 325. Den er førstegangsregistrert i slutten av 1990, men jeg er ikke sikker på om den går under E36 eller E30. På bilder er den lik E36, grunnet fronten, men virker som om E36 går fra 91-... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Sammenlign litt på autodb du, E36 tok over for E30 i 1991, har ikke E30 panser som åpnes baklengs også ? Eventuelt bare sjekk regnr på mekonomen.no , da får du opp info om du har E30 eller E36. Endret 2. oktober 2008 av Login Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har den to separate runde lykter på hver side foran? Da har du E30, har den ett helt glass på hver side foran, da har du E36. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan jo hende det er snakk om en 91-modell som ble førstegangsregistrert i 1990? Er jo ikke uvanlig praksis det. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Den har helt glass på lyktene foran. Panseret åpnes som vanlig. Ikke noe bak frem. Regnet med det var en E36 men når det sto fra 91- så ble jeg litt usikker. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) er vel sånn att bilene ofte kommer på slutten av året før, så hvis de kom i 91 så kom de vel på slutten av 90 tallet rundt november. Men jeg trodde egentlig att e36 var fra 92 å utover å att noen modeller kom på slutten av 91 men da tar jeg sikkert feil der. Edit: sjekka bare wikipedia, de kom i 91 ja og 92 i usa, så dermed kan du ha en 90 modell e36 da bilene kommer noen et par måneder før årsskifte Endret 3. oktober 2008 av Bushnell Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jepp, enig i den konklusjonen, Bushnell. Om du må skru på lysene før du begynnere å kjøre, for å få på parklys og nærlys er bilen importert. Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Alle biler er importert til norge... Sist jeg sjekket så er ikke vi kapable til å bygge egne biler. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det mens vel egeninport her... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Alle biler er importert til norge... Sist jeg sjekket så er ikke vi kapable til å bygge egne biler. Nå tror jeg du faktisk misforstår meg med vilje. Det er forskjell på om en bil blir levert ny i Norge (da tatt inn fra fabrikk til å bli solgt her i landet), og på biler som er gått i andre land for så å bli tatt inn til Norge. Og jo, vi produserer faktisk egne biler her, begynte ganske tidlig med bilen Troll, og nå produseres Think her. Kanskje har du også hørt om Kewet.. Kilde: Troll Think Kewet Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tusen takk for oppklaringen... Men jeg regner fortsatt ikke de utskuddene nevnt der som biler Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nei, det gjør egentlig ikke jeg heller, men er jo litt morsomt å vite at vi produserer "biler" her på berget og. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sist jeg sjekket så er ikke vi kapable til å bygge egne biler. http://www.strandenscorpione.com/ http://www.caprino.no/pages/en/iltempo.asp http://www.fyk.no/ Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Om trådstarter fortsatt er i tvil om han har E30 eller E36 så legg ut regnr på bilen så sjekker vi dette fort. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Om trådstarter fortsatt er i tvil om han har E30 eller E36 så legg ut regnr på bilen så sjekker vi dette fort. Eg ska vel også ligge ut adressen der bilen står Har funnet ut at det må være en E36.... Endret 4. oktober 2008 av patrickk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå