Dieter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har forsøkt å lage litt 50-talls look. Skulle hatt litt mer "classy" klær, men hadde ikke tilgang på det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syns det ble litt trangt, lite luft på alle sider utenom bunnen. komposisjonen er også veldig midtstilt, tror jeg ville foretrukket en annen plassering, litt usikker på hvilken though. Tipper det er grumset som er karakteristisk for Vintage (?), men jeg likte det ikke. Fargene var veldig delikate og old-fashion, og falt virkelig i smak. Jeg syns hennes venstre hånd kunne kommet litt lengre bak, nå blir den verken fugl eller fisk, men er bedre enn at den ikek vises. Hun har på seg strømpebukse, den hadde jeg droppa. Tærne blir for gjemt, og et bilde som gir meg type sommer-budeie-positur blir litt ødelagt av strømpebuksa, men er i likhet med mye over pirk. Den høyre kanten er veldig hard i forhold til resten, skal den være det? Er det lagt på et lyst fargelag for å få blasse skygger? Hennes venstre øye er veldig blasst, mens hennes høyre er veldig skarpt og lyst, og en mellomting på begge tror jeg ville passet bedre. Litt mer detaljer fra hennes venstre, og litt mindre på hennes høyre. Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er veldig enig med Mr. Olsen, og har ikke noe å føye til, tror jeg. Eneste at ansiktet hennes ble litt dukke-aktig. Tenk på at de ikke hadde ps på 50-tallet, og tviler på at folk hadde så plastic-face. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Takker for grundig kritikk. Har bildet uten "grums" også, selv synes jeg det ble litt for glatt. Er veldig enig ang. strømpebuksa og arm. Det skal være litt "blasst" men synes ikke det er for mye (ikke på min skjerm iallefall, tror den skal være noenlunde kalibrert). Kanskje litt lite luft ja. Når det gjelder dukkeaktig så skal det ikke nødvendigvis være hentet fra et 50-talls foto men kanskje en tegnet plakat eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det kan godt være blasst, men ved hennes vesntre øye ble det for mye, spesielt i forhold til hennes høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå