Gå til innhold

BK: Vintage look

Dieter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det ble litt trangt, lite luft på alle sider utenom bunnen. komposisjonen er også veldig midtstilt, tror jeg ville foretrukket en annen plassering, litt usikker på hvilken though.

Tipper det er grumset som er karakteristisk for Vintage (?), men jeg likte det ikke. Fargene var veldig delikate og old-fashion, og falt virkelig i smak. Jeg syns hennes venstre hånd kunne kommet litt lengre bak, nå blir den verken fugl eller fisk, men er bedre enn at den ikek vises. Hun har på seg strømpebukse, den hadde jeg droppa. Tærne blir for gjemt, og et bilde som gir meg type sommer-budeie-positur blir litt ødelagt av strømpebuksa, men er i likhet med mye over pirk. Den høyre kanten er veldig hard i forhold til resten, skal den være det?

Er det lagt på et lyst fargelag for å få blasse skygger? Hennes venstre øye er veldig blasst, mens hennes høyre er veldig skarpt og lyst, og en mellomting på begge tror jeg ville passet bedre. Litt mer detaljer fra hennes venstre, og litt mindre på hennes høyre.

Lenke til kommentar

Takker for grundig kritikk. Har bildet uten "grums" også, selv synes jeg det ble litt for glatt. Er veldig enig ang. strømpebuksa og arm. Det skal være litt "blasst" men synes ikke det er for mye (ikke på min skjerm iallefall, tror den skal være noenlunde kalibrert). Kanskje litt lite luft ja.

Når det gjelder dukkeaktig så skal det ikke nødvendigvis være hentet fra et 50-talls foto men kanskje en tegnet plakat eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...