Glema Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har tenkt meg en tur på biltema i morgen og vurderer og kjøpe sotfilm der. Det jeg lurer på er om det funker bra å legge det på når det er kaldt ute. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ta med en hårføner ut så blir det bra tenker jeg! Lenke til kommentar
Glema Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Og et spørsmål til: kan jeg bruke varmetrådene når jeg har sotfilm på? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja det kan du, det gjør hvertfall jeg og kan ikke se at det gjør noe skade. Blir jo ikke så varmt av de trådene at filmen smelter akkurat. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 ok, takk for svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal du bruke biltema film, så er det det samme hvordan du gjør det... Bra blir det uansett IKKE, biltema filmen er drit dårlig. Skal du først sote, så gjør det skikkelig, med skikkelig film Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, er klar over at biltema produktene ikke er all verden av kvalitet. Men som førstegangs prosjekt trenger jeg ikke det dyreste. Dette er bare for å få testa soting:D Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 brukte sånn dritbillig soting fra torshov ala biltema på førstebilen min, ble kun en nesten usynlig boble på to ruter. Holdt seg perf så lenge jeg hadde bilen ihvertfall. Det er lettere å legge på dyrere film, men om du er flink og nøye kan man få perfekt resultat med tynn og sprø film også. I dag hadde jeg aldri giddi det as, 1. ser jævlig ut 2. ser ut som du er en svinesundråner 3. større sjanse for å bli stoppa av snuten Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) skal ikke ha på sidevinduene fremme så vist snuten stopper meg så er det av helt andre grunner Endret 4. oktober 2008 av Glema Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) fortsatt større sjanse for å bli stoppa, men hovedargumentet bør jo være at du ikke vil se ut som en sigøyner Endret 5. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå