decophly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Heihei! Har begynt å bli lei av å vente på den siste boken min hos Bokkilden. Jeg bestilte en PHP og en Javascript bok 21.08. Fikk PHP boken et par-tre dager etter på, men nå har jeg ventet og ventet på at den Javascript boken skal komme. Blir så irritert! Ja - de hadde ikke boken inne, men hvor lang tid skal det ta og sende en bestilling videre? Skulle hatt den boken så raskt som mulig, jeg trenger den til den 15. oktober. Er det mulig å avbestille den ene boken i en "pakke"-sending? Noen andre som har erfaringer med at bokkilden er veldig sene til å få tak i bøkene som ikke er inne? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bokkilden er utrolig trege med å ta inn bøker, og leveringstida som står oppført er ofte feil. Du kan avbestille ved å sende dem en mail. Tror du kan få boka på tida hvis du bestiller fra andre nettbokhandler (hvis boka er på engelsk, kan du jo f.eks. bestille fra amazon.co.uk eller bookdepository.co.uk som begge har kort leveringstid) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ok, er det bare til å sende en mail å si at jeg ikke vil ha boken like vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå