DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har i lengre tid brukt mediaportal på min stuepc, men vil nå prøve meg litt på Vista medeicenter og tvpack 2008. Problemet her er at jeg får en ufullstendig epg. Jeg får på de fleste kanalene ved å bruke MegaEPG, men jeg vil ha på alle kanalene jeg har, og for 14 dager i strekk. Er der noen mulighet å bruke xmltv som jeg bruker i mediaportal for å få på plass epg i Vista mediacenter? Må vel da ha ett program som konvertere xml filen til et format som mediacenter klarer å lese? Har søkt en del rundt på nett, og der er en del løsninger, men ikke så mange som dekker norske kanaler dessverre, og en del av løsningene fungerer ikke i tvpack 2008 oppdateringen fra MS. Så hva er løsningen her? Regner ikke med at dere som bruker VMC gjør dette uten å ha epg, da er jo halve poenget med en htpc borte. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå