klunde Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hei, er det noen som har et lite program som kan kopiere filer uten å overskrive eksisterende filer liggende? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Så lenge de har samme filnavn og "etternavn" så bli rdet nok vanskelig. har ikke hørt om noe slikt ihvertfall, jeg for min del. Lenke til kommentar
Galning Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jaoda. last ned Total Copy du.. Det skipper filer som eksisterer fra før.. evt kopierer resten om det mangler litt. Det er king! http://download.com.com/3001-2248-2167436.html Lenke til kommentar
klunde Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har allerede testet den, men den er shareware og kan dermed ikke brukes... Er på jakt etter noe freeware.... Lenke til kommentar
klunde Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 copy eller xcopy /? Som sagt så var det snakk om program som *ikke* overskriver eksisterende filer. (Og det må funke i batch filer....) Men, men det ser ikke ut til at det er noen som kjenner til noe slikt program, så jeg får vel sette meg ned å skrive et... Lenke til kommentar
Galning Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Total Copy er freeware, ikkje shareware. Lenke til kommentar
klunde Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Total Copy er freeware, ikkje shareware. Stemmer. Du har helt rett :oops: men ref. litt opp her. Det kan bli vanskelig å høyreklikke i en batchfil.... så dermed er jeg like langt. Lenke til kommentar
ebrandt Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Tror denne følger med Windows Resource Kits, men kan sikkert lastes ned seperat et sted. robocopy /??? gir deg full hjelpefil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå