Isbilen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå er jeg drit lei av å dytte rundt på veteranbilen til svogeren min, så jeg tenkte han skulle få en nødstarter til jul. Noen gode tips eller advarsler? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med å gi ham et nytt batteri i stedet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det han kunne trenger var noe som fikk ham til å huske å slå av lyktene før han forlater bilen, men en nødstarter kan komme til nytte uansett, særlig når man kjører rundt i en gammel doning. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du kan gi han et 120 Ah batteri til jul, så gjør det ikke noe om lysene står på. Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 En alarm som piper hvis han åpner døren mens lyset er på. Alle moderne biler har det. Alarmen koster en tier på Biltema, men jeg er usikker på hvor(dan) den kobles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå