slideface Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, som du kansje vet allerede så har jeg et "lite" problem med pc`n min. Det har seg slik at den slå seg av hele tiden, mest når jeg spiller spill (Online). Det er en 4-5år gammel Fuji Siemens. Jeg har hatt pc`n til reperasjon hos en venn og han sa at alt var som det skal og grunner for at dette skjedde var at jeg brukte pc`n til spill? Men han hadde feil, pcen ble litt bedre etter at han byttet et eller annent på datamaskinen og Diskdefragmenterte den, men nå er feilen tilbake igjen. Er det noen her som kansje kan hjelpe meg med å kansje finne feilen? Er det noen andre som har hatt den samme feilen? Takk for alle svar. -Fredrik Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mulig et problem med varme. Slår den seg rett av? Har du sjekket om det er mye støv i maskinen?! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Se om CPU kjøleren er ordentlig festet på.. Det var ihvertfall mitt problem; At Cpu ble for varm! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Også en mulighet. Prøv og sjekke litt på innsiden av maskinen din... Lenke til kommentar
slideface Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi har støvsugd hele kabinettet, det var det første vi tenkte på. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvilken cpu er det snakk om?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå