Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 tenker krim med en gang.. mangler en mistenkelig figur stående/gående, så har det vært perfekt for meg .. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ikke så dumt tanke det. Skulle gjerne satt opp noe der, men tok bildet mens jeg jobba med en annen sak på andre siden av kamera Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Høst. Mer er det ikke å si. Du har tatt temperaturen både på dagen og måneden her. Komposisjonen og lyset sitter bra. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Absolutt ikkje dumt bilde det. Kunne muligens gått litt lenger til venstre for å få med litt mindre av bilane og parkeringsplassen? Fin stemning.. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Absolutt ikkje dumt bilde det. Kunne muligens gått litt lenger til venstre for å få med litt mindre av bilane og parkeringsplassen? Fin stemning.. Nei, nei. Ikke gjør det. Cropp heller slik at bare fotauet øg trærne i bøyre billedkant kommer med. Kutt endel av himmelen og bunnen også. Prøv. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg fortsetter og ta bilder annenhver dag, og her er dagens. Dette bildet var skummelt skarpt rett ut fra kamera. Oppfordringen er: bli børsebærer! 5D, 85mm, f/1.8, 1/200, iso 400. Edit: byttet bilde Endret 10. oktober 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Veldig fint portrett. Fokus, komposisjon, uttrykk, bokeh, skjevhet - alt funker bra. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk for det, men jeg syns han har blitt litt blass. Uansett, større versjon finnes her: http://www.flickr.com/photos/jurgis/2929802036/ Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Se her, ganske mye forskjell: http://bildr.no/image/268617.jpeg (kopier linken for å få det stort) Endret 10. oktober 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Flott portrett - enig i at versjonen du linker til er bedre. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 flott portrett med perfekt fokus og fine farger. Jeg er nok litt mindre begeistret for måten hans venstre skulder og arm kuttes, litt ubalansert kanskje? På den annen side funker tilten bra. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Åjåj, nå ble det et langt opphold, men bedre sent enn aldri. Her er et bilde tatt 17. oktober, kl. 8 om morgenen. Hadde litt dårlig tid, men ble tålelig fornøyd. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fortsetter og ta bilder annenhver dag, og her er dagens.Dette bildet var skummelt skarpt rett ut fra kamera. Oppfordringen er: bli børsebærer! 5D, 85mm, f/1.8, 1/200, iso 400. Edit: byttet bilde fet.. men.. Hvorfor valgte du ikke fokuset på selve budskapet? det har vell gitt bildet mer kraft. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Si det. Syns hvert fall budskapet kommer greit frem, men det er i grunn et portrett av han. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fin steming i bildet fra 17. oktober. Morsom detalj at du kun ser fuglene i speilbildet. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hold dere fast, nå har jeg to bilder som ligger klare! Det første tok jeg på fredag i forbindelse med jobb for en riksavis og er av en britisk forfatter med navn Jason Goodwin. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Et til, dette ble tatt i gårsdagens høstsol. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tre på rad fra meg. Dagens er et ferskt bilde av statsråd i Arbeids- og inkluderingsdepartementet Dag Terje Andersen Bildet blir ikke svart/hvitt på trykk, men jeg syns det ble bedre. Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hold dere fast, nå har jeg to bilder som ligger klare!Det første tok jeg på fredag i forbindelse med jobb for en riksavis og er av en britisk forfatter med navn Jason Goodwin. Dete er sånne som jeg liker! Bra! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå