Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

For lite strøm?

DJMartin

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en Pioneer DEH-3000 med to tre-kanals høyttalere bak koblet rett i spillern.

Når balance står på "0" er det veldig lite bass, men når jeg flytter lyden over til en av høyttaleren får denne høyttaleren mye mer bass, på samme måte på motsatt høyttaler.

Er dette fordi spillern ikke klarer og gi begge høyttalerne nok strøm samtidig, og jeg trenger en forsterker?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

Har en Pioneer DEH-3000 med to tre-kanals høyttalere bak koblet rett i spillern.

Når balance står på "0" er det veldig lite bass, men når jeg flytter lyden over til en av høyttaleren får denne høyttaleren mye mer bass, på samme måte på motsatt høyttaler.

Er dette fordi spillern ikke klarer og gi begge høyttalerne nok strøm samtidig, og jeg trenger en forsterker?

Takk :)

Det er nok fordi at du har bytet om pluss og minus på ene høytaleren;)

Lenke til kommentar
Ja har du sett, takk skal du ha :) Jeg får ikke "endra" bedre lyd hvis det viser seg at den andre også er feil og jeg retter den? :innocent:

Nei men det hadde blitt bedre viss du hadde en separat forsterker... http://www.mamut.net/dynabel/subdet746.htm denne hadde gjort jobben fin fint:) (regner med det er 6x9 høytalere vi snakker om her???) Ellers så er det jo kansje en ide å oppgradere strømmkabelen og jordinga til spilleren det kan kansje utgjøre litt men det er minimalt.

Endret av tobbelobb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...