Norgesannonser Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ser etter en oppgradering til mitt amatørkamera, og behovet er: mini-DV inngang for ekstern mikk 3 CCD brikker (klart bilde) Ja, det var kortversjonen. Trenger ikke HD, for det er til produksjon for bruk på Internett. Men vi trenger muligheten for ekstern mikk, enten jack eller XLR. Kan kjøpe brukt, men hvis det finnes noe nytt er det aktuelt. Ønsker mini-DV da det viser seg at HDD-kamera komprimerer bildet feil mtp å bruke det til greenscreen filming. Mvh Preben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Her er en fyr som lurer på noe ala det samme, men han krever ikke at det skal være semi-profesjonelt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vet hvor han kjøpte XH-A1 lense hood? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror nok du får problemer med å finne et semi-pro kamera til under 10.000 ja. Da må du evt. se på noe brukt tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå