Fotofashion Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 fint baklys på det grønne bladet.. stakkars kamera sier no jeg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Enig med de andre, veldig kult! :!: :!: ja, spesielt når man klikker det opp...flott farge og fint mønster. RandiA Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Må slenge meg på resten her. Bladet ditt ble veldig bra. Sterke klare farger, og skarpt. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 heisann, takker for alle svar. Det er hyggeleg å sjå at biletet vart så godt motatt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Får sende en skrytemelding herfra også Dette bildet var perfekt, flott struktur og farge! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Interessant geometri når man kommer så nær innpå et blad. Det er jo ganske tydelig at det er tredimensjonalt også. Ypperlig anvendelse når man først har makro-objektiv. Mye klorofyll og spetakkel. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 17. oktober Tittel: Ms. Shroom Exif: 1/100, f8, iso 640 Bilde: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette var det desidert beste i denne tråden, etter mitt skjønn. Her har det klaffet med fokus, farger, komposisjon og cropping. Et pent bilde av en fin sopp. (Kan ikke helt bestemme den, lignet litt på Boletus erythropus - Blodrørsopp ) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den soppen (17. oktober) så helt rå ut. Ser nesten ut som om den var laget av porselen. Noe slikt er vel ikke spiselig ? Tom Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Den soppen (17. oktober) så helt rå ut. Ser nesten ut som om den var laget av porselen. Noe slikt er vel ikke spiselig ? Tom joda, men kansje bare en gang Det kan sjå ut som om dette var siste bilde i oktoberfesten fra meg, med tanke på at kameraet mitt ikkje fungerar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det kan sjå ut som om dette var siste bilde i oktoberfesten fra meg, med tanke på at kameraet mitt ikkje fungerar Synd, det med kameraet. Håper du kommer sterkere tilbake, og blir med på neste runde. Tom Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 med tanke på at kameraet mitt ikkje fungerar ! Hva skyldes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå