Gamer93 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Det ligger sikkert en HAUG med disse spørsmålene spredd rundt på forumet men jeg fann ingen svar som passet mitt spørsmål. Jeg har vista home premium og har bestemt meg for å legge innpå XP, dette var ikke så enkelt som jeg hadde trodd! Får denne meldingen når jeg høyreklikker på min datamaskin og velger formater: DU KAN IKKE FORMATERE DETTE VOLUMET. det inneholder den versjonen av windows som du bruker. hvis du formaterer dette volumet kan datamaskinen slutte å virke. Har grublet meg grønn i over 1 time nå og kjenner frustrasjonen slå kraftig inn Tror jeg allerede har slått handa en 5-6 ganger i tastaturer...fuck vista! Hva skal jeg gjøre? Hjelp ! Endret 2. oktober 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det går ikke an å formatere Windows partisjonen mens man kjører Windows. Det blir analogt med å sage over greina man sitter på, om du skjønner ... Man skal alltid boote fra CD/DVD når man installerer. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Så jeg setter i vista CD'n mens jeg starter opp for å formatere? Neste trinn =] ? PS: bør jeg ta noen forhåndsregler? Har lagret spill & videoer osv. noe annet som e nødvendig å stappe med? Endret 2. oktober 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Guide: http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_install_03.asp Du er vel oppmerksom på at formatering innebærer å slette alt på en partisjon? Så det du vil ta vare på må lagres en annen plass. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da du reinstallerer pcen med xp så kan du ikkje beholde spill som er allerede installert, dei blir sletta da pcen blir reformatert. Videoer og skule arbeid kan du beholde og image filer til spill som du har og andre filer som ligger laust. overalt på pcen. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 LØST! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå