laks1 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvor mye kreves det egentlig av pc-en for å redigere dette formatet? Og kan jeg redigere det i sony vegas 6, eller må jeg bruke 7/8? Har forresten vista.. Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ikke helt oppdatert på featurelisten for vegas, mener 8 er ok, men gå for nyeste (9) du. her er anbefalingene (minste minimum) http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope/sysreq når de sier ghz der, mener de nok "pentium4 ghz", dvs har du en core2 holder det med 1.5ghz og to prosessorer. merk at dette er for å redigere uten at det går helt sirup, for å skrive ut resultatet, feks for 1 time avchd, snakker du fort timer med selv de raskeste prosessorene i dag. du bør ha minst 2gig minne, jo mer jo bedre for redigeringen. rendringen er ikke så minneavhengig, men trenger mer cpu. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ok, takk for svar.. Har nå en ikke alt for god Toshiba laptop, med 1G RAM og 1.6ghz prosessor. Noen som har forslag til ram-brikker jeg kan kjøpe og eventuelt en prosessor? Har ikke sykt mye peiling på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå