bizarro_per Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hadde et sett med 4.1 høytalere fra Creative først. Fjernet bakhøytalerne for de var bare i veien. Men jeg får ikke lyd i front. Ledningene fra sub'en er merket høyre/venstre. Lydutgangene er front/rear/mic. Skjønner problemet? Så jeg kjøpte meg noen nye høytalere. Det var 2.1 høytalerer. Fortsatt ingen lyd. Bruker innboard lydkort. Lastet ned drivere fra asus (de var noen år, men) Når jeg plugger ledningen inn bak så kommer det opp en dialogboks på skjermen som spør hva jeg gjorde. Da kan jeg velge høytaleroppsett. Men det finnes ikke 2.1 Har prøvd alle valg. stereo/surround/4.1/5.1 osv. Prøver å plugge i forskjellig hull men da får jeg bare beskjed om å gå tilbake til det midtre hullet. Er kortet virkelig så gammelt at det ikke skal gå an å koble til 2 høytalere og en sub? Endret 14. oktober 2008 av bizarro_per Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 bumpeti bumpeti bump! Lastet ned noen nye drivere fra realtec, men det gjorde ingen forskjell. Hjelp! Vil ha lyd. Pc'en er jo kjempegod å ha til videoredigering. Men ingen lyd. sukk. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja da takker jeg for all hjelp . Har løst problemet ved å sette inn igjen et audigy kort jeg har liggende. Så nå er det lyd som fyller rommet. Kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå