Professional Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei noen som har denne skjermen? Er vanlig TN panel og jeg lurer på om den er ok til spill? Bryr meg ikke så mye om farger og sånt så lenge det ser OK ut. Eneste jeg reagere på er hvis bildet er alt for varmt eller kaldt (gult for varmt og blått for kaldt eww) Hater også overdreven backlight som lyser gjennom over alt på skjermen som store ringer det er helt frykteligt. Noen som har noe feedback angeåndes denne her eller en link til en test? Bestiller sikkert 2 av de imåren i fra komplett men lyst å se om noen kanskje har noe negativt / positivt å si om de. link til hw prisguide: https://prisguiden.no/product.php?productId=83437 Takker for alt feedback! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Då var de bestiltt Kanskje eg gidder å skrive en liten tilbakemelding på de, vi får se. Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja jeg vil gjerne høre hva du syns. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Vel då var 2 av de montert heime ved siden av hverandre Til spilling så langt så er det akkurat det eg forventet av et TN panel. Ikke synlig etterslep. Kommer tilbake med farge kontrast svart nivå osv senere etter eg har kalibrert de. Endret 6. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
Professional Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Då har jeg litt mer erfaring med denne skjermen og har komt fram til følgendes: Svart nivå : Til å ver et TN panel så var det overaskendes bra! Når jeg gamer crysis / stalker clear sky så er de mørke områdene MØRK mens resten ser lyst ut. Ikke noe skru ned på kontrasten så alt ser mørk ut her i gården lengre. Kontrast: Jeg driver ikke med bilde redigering osv men av det jeg har sitt til nå så er den helt ok. Baklys: Overraskendes lite med tanke på TN panel, er litt i midten øverst og nederst på skjermen. (Kjørte fullscreen svart bakgrunn for å teste) Responstid: Merker ingen ting i wow,crysis,crysis warhear,stalker clear sky,CS:S. Ekstremt fornøyd med tanke på hvor stor skjermen er. Men det er tross alt TN panel og de pleier aldri å skuffe når det kommer til respons tiden, er en viss grunn for at de er populær blant gamers. Film: Baklys plager deg ikke når du ser film med mindre du går inn for å finn det 10 cm i fra skjermen, behageligt eizo kvalitet på avspillingen. Testet ut 1080p starwars på skjermen og ble blåst vekk. Måtte kalibere den for best bilde, alt for lyst i fra fabrikken på movie mode. Ergomi: Denne skjermen her kan vris opp og ned så mye du årker du kan tilt den fram og tilbake. Trur mye av premium prisen eizo tok er for ergonemien. 10/10 for den. Alt i alt meget fornøyd med skjermen Anbefales. Endret 7. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Høres bra ut! Hadde vært morsomt me et bilde av de to sammen <3 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det kan fikses, men jeg har kun mobil kamera så kvaliteten blir vel ikke allverden. Endret 7. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
questra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kaffe, røyk, piller og WoW Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) 4tw Er fiskeoljer tabletter, klarte ikke si nei til en selger... jaja Trur de andre er vitaminer Endret 8. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
questra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Et spørsmål: er foten på skjermene dine lik den høyre på bildet her? S2401W Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja de blir ikke levert med den gamle foten lengre. Den nye kan vris til siden og er meget bra for å justere skjermen slik du ønsker det Lenke til kommentar
questra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvor tett inn til veggen er det mulig å få skjermen, dvs hvor mange cm (ca) er det fra selve skjermbildet til veggen hvis du skyver den helt inn? Hadde du giddet å sjekke sånn ca? Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvor tett inn til veggen er det mulig å få skjermen, dvs hvor mange cm (ca) er det fra selve skjermbildet til veggen hvis du skyver den helt inn? Hadde du giddet å sjekke sånn ca? Eg kan måle det opp for deg med engang eg er hjemme, sitter på jobb akkurat nå. Lenke til kommentar
questra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flott! Vurderer sterkt å kjøpe den. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) 26cm i fra framsiden av skjermen når den står helt normalt ut til baksiden av foten. 20cm når den står i høgeste posisjon. Er sån cirka hadde ikke målebånd så brukte en linjal. Edit: full speccs i fra eizo http://www.eizo.com/products/lcd/s2401w/spec.asp usikker om det gjelder den nye eller gamle foten til den... Endret 8. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
questra Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk. Trodde det var mer. Da ligger det an til et kjøp. 3000 kr er vel en grei pris for den (selv om komplett gjerne kan kjøre den på tilbud igjen:) Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Lykke til med din eizo skjerm Skriv gjerne hva du mener om den når du får den i hus, folk har forskjellige meninger om hva et bra bilde er så mer feedback hadde vore fint til andre som kanskje vurdere den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå