HellandB Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Jeg har et gammelt logitech tastatur. Det er ps/2 port på det, men jeg vil bruke det på min bærbare, der er det ikke ps/2 port, derfor kjøpte jeg en omformer fra ps/2 til usb. Når jeg kobler til tastaturet får jeg en feilmelding om at windows (XP) ikke kjenenr igjen usb-enhet. Prøvde tastaturet i stasjonær pc via ps/s, og der virket det, men ikke via usb. Har også prøvd å laste ned drivere, men virket ikke som dem passet.. Noen tips hvordan jeg kan få bruke tastaturet mitt på den bærbare pcen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sikker på at du har kjøpt rett omkobler? Finnes to forskjellige. En til mus og en annen til tastatur. Hvilken farge er det på PS2 porten på omkobleren? Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 ah.. Er det forskjell? Min er grønn, sort inni. Mulig jeg skulle hatt en lilla? Hva er det som gjør forskjellen? Lenke til kommentar
maddox91 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ah.. Er det forskjell?Min er grønn, sort inni. Mulig jeg skulle hatt en lilla? Hva er det som gjør forskjellen? Ettersom jeg forstår er grønn for mus. Kan ikke si 100%, men vil tro at du trenger en annen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ah.. Er det forskjell?Min er grønn, sort inni. Mulig jeg skulle hatt en lilla? Ja, det er en forskjell. Forskjellen ligger i selve kontakten selv om de ser ganske like ut. Du trenger en lilla den grønne er for mus og ikke tastatur. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Typisk:) hehe.. Jaja, kostet bare 10 kroner eller noe^^ Får kjøpe meg en grønn da! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nei! Du ska kjøpe den lilla, den grønne er for mus... Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 skrivefeil, mente lilla^^ er bestillt:) Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Har nå fått adapteren, det funker fett! Takker for svar! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) edit Endret 5. desember 2008 av moshpit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå