Gjest Guest_Hihihi_* Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjæresten min lager skikkelige sugemerker på meg hele tiden, som holder i flere dager. Mine varer i maks noen timer Vær så vennlig å lær meg hjvordan jeg kan lage et langtidssugemerke som hevn! Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 bare keep-going de beste er ikke store...de beste ligner på skuddsår:P små og MYYE farge Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sug inn huden så du har munnen full og hold hardt en halvtime. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har aldri forstått dette helt? Hva er poenget med å lage sugemerket? Hvis jeg ikke husker helt feil gjør det en smule vondt også? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heller aldri skjønt poenget med det. Finnes mye kulere ting å suge på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heller aldri skjønt poenget med det. Finnes mye kulere ting å suge på. You dirty girl! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sugemerker er vel et symbol for unger som er på vei i puberteten eller de som nettopp har kommet i den. Personlig så synes jeg det er både unødvendig og sløsing av tid. Du kan sikkert finne på noe annet å gjøre igjen, hva med en skikkelig purple nurple? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sug knallhardt og hold lenge. Snart innser dere hvor lite kult sugemerker egentlig er. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så konklusjonen er, sugemerker er både vondt og unødvendig? Blir vel nesten som at eg bikkje pisser på hvert eneste tre den har vært innom? Sin måte og markere territorium? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sugemerker er da ikke vondt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøvde på meg selv, tenna mine har jo gitt merker fra seg :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg