MadMike Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Skrur på Pc'en, men 1 av 3 ganger er skjermen svart. Dersom den starter stopper alt når den skal loade windows. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var rammen (har 3 stk rambrikker i maskinen). Jeg tok ut alle og prøvde å starte opp med hver av dem. Det samme problemet skjedde med alle. Kan det være rammen på skjermkortet (Geforce 2 MX) som er gått? Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Testa å kjøre uten skjermkort, samme prob da... Ingen som har noen råd? Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Tatt ut alle kort og starta den på det integrerte skjermkortet. Men de samme oppstart problemene er der fortsatt... Ingen som kan hjelpe meg?!?! Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Pliz, ingen som kan hjelpe meg?? Sliter skikkelig!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Merke hovedkort, type? Type CPU? RAM? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kjenner en som hadde det samme problemet...hos han var det PSU og hk som gjorde det... Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Har et ABIT SE 6 hoverkort, 256 + 2x128 mb sdram. Er en PIII 933mhz Intel maskin. Alt funka bra helt til i går. Da hang den så mye og den begynnte å bli svart en gang i blant. Nå er den svart på nesten hver oppstart. Og om den går på låser den seg når windows loader. Kan det være en kabel som er kaputt, eller dårlig? Har tatt ut alle kort og prøvd med hver av ram brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå