Rematusen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fra klassen fikk kun "gratulerer med dagen" melding av en. Og ho har jeg kjent i 12 år:) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mener du forventer for mye av vennene dine, og du er ganske kravstor/bortskjemt(?) når du ikke blir glad nok for at noen ringer deg 00:01 for å gratulere med burdagen, noen om morgenen samt at du får vin og klemmer på jobben. Ikke noe å bli deprimert over, da har man for få problemer i livet, som er positivt nok, men når man deler det med resten ser man ganske stusslig ut for min del Da emnet etterhvert tok retning av en debatt, har jeg splittet dette ut i en egen tråd. Flott, siden man ikke kan kritisere folk i deppetråden . Tror man skal se 00:01 i perspektiv, det faktum at jeg ble vekket så langt inn i søvnen gjorde at jeg var rimelig ødelagt resten av dagen, og satte en grei stopp for effektiviteten på jobben. Sa aldri jeg lot det gå utover henne, men når noen ringer deg så sent, og vet du skal opp tidlig for å dra på jobb hvor det er hektisk, når en selv blir rimelig gretten om en vekkes en time for tidlig selv, så syns jeg ikke jeg er urimelig så ble noe irritert Men resten blir vanskelig uten å utbrodere mer enn jeg liker med dere, noe som enkelte ikke har greid å lese enda. Så det blir vanskelig å fortsette diskusjonen på dette, enn så lenge det blir hoppet over hva jeg skriver, og en ser isoloert på enkelte ting, men ikke helheten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva annet er det å lese? Forstår at det er bestevennene dine, og derfor forventet du at de skulle huske bursdagen din, men å bli deprimert fordi de ikke gjorde det er det ingen grunn til. Du blir eldre, da er det på tide å vokse fra sånt. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er da for faen normalt å glemme bursdager. Jeg husker aldri bursdager, og det er ikke fordi jeg ser på vennene mine som dritt eller noe sånt. Bursdagen til tvillingbroren min pleier jeg stort sett å huske, though.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg