Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Venner som glemmer bursdager

Christian86

Anbefalte innlegg

Æsj, nå er jeg en smule nedfor....greit at folk som ikke har kjent meg lenge glemmer jeg har bursdag, men at 4 stykker som kaller seg bestevenner/veldig gode venner glemmer bursdagen min helt skuffer.

Nuvel, en tok bryderiet med å ringe 00:01 for å vekke meg å si gratulerer, en annen ringte på morningen, og en av de andre bestevennene (har 5 stykk som kan regnes som det pga alt som har skjedd) var med meg hele dagen og gledet meg. På jobben fikk jeg klem av en av de andre og vin av sjefene mine.

Men at de 4 glemte det, ser det ut til gjorde veldig vondt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj, nå er jeg en smule nedfor....greit at folk som ikke har kjent meg lenge glemmer jeg har bursdag, men at 4 stykker som kaller seg bestevenner/veldig gode venner glemmer bursdagen min helt skuffer.

Nuvel, en tok bryderiet med å ringe 00:01 for å vekke meg å si gratulerer, en annen ringte på morningen, og en av de andre bestevennene (har 5 stykk som kan regnes som det pga alt som har skjedd) var med meg hele dagen og gledet meg. På jobben fikk jeg klem av en av de andre og vin av sjefene mine.

Gratulerer med dagen :) Får håpe de kommer med en sen gratulasjon da, er en venn av meg som alltid sender mld kl 23.59 på min bursdag.

Lenke til kommentar

takk :)

Men er surt, det er tre timer til, men på en måte, så tror jeg ikke det er vits å håpe en gang. Merkelig, jeg har ikke vært sånn såret som dette på lenge, men når du har bursdag, og de som sier de er glad i deg osv glemmer deg på en så viktig dag, så er det jo fint å vite.

Tror jeg bare skal legge meg før jeg blir mer trist nå :(

Lenke til kommentar

Er det forventet at folk skal kunne fødselsdagen til venner? :|

Kan ikke si jeg ser fødselsdagen som noe man må ferie/nevne, hva i all verden er så spesielt med fødselsdag din, at du, sammens med millioner av andre folk ble født på den dagen?

Men ja, gi dem et hint hvis det er så viktig for deg, de har nok glemt det.

Lenke til kommentar

Fokuser på det positive. Ingen ringte meg 00:01 på bursdagen min, mange glemte det, men hvorfor fokusere på dem? Du har sikkert glemt en bursdag selv :)

btw: Gratulerer så mye med dagen, sjef ;)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Jeg synes forsåvidt du krever litt vel mye av vennene dine. Jeg hørte noe fra kanskje et par stykke på bursdagen min, men hvorfor skal de andre være "dårligere venner"? De er vennene mine fordi jeg vet de alltid stiller opp eller er der hvis jeg trenger noe, eller bare noen å snakke med. Ikke fordi de husker alle mulige datoer :\

Lenke til kommentar
Jeg synes forsåvidt du krever litt vel mye av vennene dine. Jeg hørte noe fra kanskje et par stykke på bursdagen min, men hvorfor skal de andre være "dårligere venner"? De er vennene mine fordi jeg vet de alltid stiller opp eller er der hvis jeg trenger noe, eller bare noen å snakke med. Ikke fordi de husker alle mulige datoer :\

vel, skilte mellom bestevenner, og venner. Bestevenner, nære venner burde til en viss grad forventes, men jeg ville neppe ha blitt forbannet, men at jeg ble skuffet i går må sees i en sammenheng du ikke kan dessverre. De vet hvorfor slike ting er litt ekstra viktig, så de vet bedre. De "vanlige" vet ikke, ergo kan ikke tenke samme der.

Lenke til kommentar

Mener du forventer for mye av vennene dine, og du er ganske kravstor/bortskjemt(?) når du ikke blir glad nok for at noen ringer deg 00:01 for å gratulere med burdagen, noen om morgenen samt at du får vin og klemmer på jobben. Ikke noe å bli deprimert over, da har man for få problemer i livet, som er positivt nok, men når man deler det med resten ser man ganske stusslig ut for min del :p

Da emnet etterhvert tok retning av en debatt, har jeg splittet dette ut i en egen tråd.

Flott, siden man ikke kan kritisere folk i deppetråden :wee:.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...